کمتر فیلم‌بازی توقع دارد که از سینمای چین محصولی جذاب تماشا کند. ولی «جنگ کور» این قاعده را شکسته و بیننده را از تماشای یک فیلم دیدنی و خوب، راضی می‌کند.

فیلم جنگ کور، محصول ۲۰۲۲ سینمای چین با امتیاز ۶.۶، دست‌کمی از فیلم‌های حادثه‌ای و جنایی پرخرج هالیوود ندارد. فیلم داستان «دونگ گو» یک افسر نیروی ویژه پلیس است که در جریان محافظت از برگزاری دادگاه یک جنایتکار، مجبور به زد و خورد می‌شود و طی این عملیات، بینایی‌اش را از دست می‌دهد. همزمان یکی از اعضای گروه جنایتکار که زنده مانده، دنبال انتقام گرفتن از اوست. دونگ گو که از یک طرف با عذاب وجدان درگیر است و از طرف دیگر با نابینایی دست و پنجه نرم می‌کند، متوجه می‌شود دشمن قدیمی‌اش دست به کار شده و دخترش را تهدید می‌کند. حالا او باید علاوه بر رفع مشکلاتش و تمرین‌های نظامی و بدنسازی، با دشمن هم مبارزه کند. (برای تماشا کلیک کنید)

فیلم با صحنه تماشایی درگیری در دادگاه شروع می‌شود. آن‌قدر این زد و خورد جذاب طراحی و اجرا شده که بیننده مطمئن می‌شود با یک فیلم دیدنی روبه‌رو است. در ادامه شاهد داستانی گیرا و پرکشش از تلاش‌های یک مبارز نابینا برای نجات جان دخترش و گیرانداختن یک باند خلافکار هستیم. «جنگ کور» همزمان می‌تواند طرفداران فیلم‌های جنایی و علاقه‌مندان به سینمای رزمی را راضی کند. خلاقیت‌ها و مهارت‌های یک نیروی زبده که اکنون به جای دیدن، باید از قدرت شنوایی‌اش استفاده کند، فساد و حماقت نیروهای پلیس که به جای حل معما به پیچیدگی آن اضافه می‌کنند، رابطه عاطفی پدر و دختری که مثل یک بمب انرژی به دونگ گو انگیزه می‌دهد، یک داستان امروزی درباره خلاف‌هایی که در دارک وب انجام می‌شود، به اضافه دوبله حرفه‌ای با کمترین جرح و تعدیل، می‌تواند فیلم جنگ کور را به یک اثر دیدنی تبدیل کند.

البته باید در نظر داشت فیلم به علت داشتن صحنه‌های خشن و خونریزی برای همه مناسب نیست.

>>> لینک تماشای رایگان فیلم جنگ کور

نکته ۱: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  

نکته ۲: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آلابست» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.

نکته ۳: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.       

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آلابست بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید: 

.

.

.

.