فیلم‌های آخرالزمانی طرفداران سینه‌چاک خودشان را دارند. فیلم‌هایی که نشان می‌دهند دنیا به آخر خط رسیده و حال، ساکنان کره زمین باید به فکر نجات جان خود باشند. فیلم «جونگ ای» جدیدترین اثر سینمایی در این ژانر است. برای معرفی این فیلم همراه ما باشید.

داستان چیست؟

در زمانی نه چندان دور از دوران معاصر، به دلیل مشکلات زیست محیطی و آب و هوایی، عده‌ای از ساکنان زمین مجبور به مهاجرت به فضا شده‌اند. این گروه در پناهگاهی فضایی ساکن شده‌اند که گروه‌های دیگر هم در آن‌جا مستقرند. ولی به دلیل برتری‌جویی و استفاده از ربات‌ها، جنگی شدید بین ساکنان فضا در می‌گیرد. در این میان گروهی سعی می‌کنند تا با شبیه‌سازی مغزی فرمانده‌شان، پیروز جنگ شوند. غافل از این که… (برای تماشا کلیک کنید)

چرا باید ببینیم؟

قصه سرشار از لحظات احساسی است که تقابل انسان و هوش مصنوعی را نشان می‌دهد. جدا از داستان جذاب آن که به چند موضوع مورد بحث این دوران یعنی تغییرات اقلیمی، زندگی در فضا، فقر، اختلاف طبقاتی، شبیه‌سازی و هوش مصنوعی می‌پردازد، نباید از سازنده آن یعنی کارگردان کره‌ای صاحب‌نام «یونگ سان هو» غافل شد، همان سازنده فیلم تماشایی و تحسین‌شده «قطار بوسان». همچنین سرمایه‌گذاری غول نمایش خانگی یعنی نتفلیکس باعث شده تا فیلم پر باشد از جلوه‌های ویژه‌ای که تماشاچی را انگشت به دهان می‌گذارد. نکته غم‌انگیز این که شخصیت اصلی قصه یعنی «یون سو هیون» با بازی «کنگ سو یئون» پیش از پخش فیلم و در می ۲۰۲۲ به‌دلیل سکته‌ مغزی درگذشت و نتوانست اکران فیلمش را ببیند. توصیه اکید می‌کنیم که تماشای این فیلم را از دست ندهید، مخصوصا با دوبله اختصاصی آلابست.

>>> تماشای فیلم «جونگ ای» با دوبله اختصاصی

نکته ۱: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آلابستتان را به روز کنید.  
نکته ۲: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آلابست» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته ۳: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آلابست بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:
.

.

.