شنبه شب بازی پورتو و بنفیکا از شبکه سه پخش شد، تو همون ثانیه‌های اول با دیدن آگهی‌های فارسی دور زمین، فکر کردم دارم یک بازی داخلی مثل  گل‌گهر و نساجی رو تماشا می‌کنم، اما خوب که دقت کردم دیدم نه چمن خرابه، نه نور ورزشگاه با چراغ‌قوه است، نه دوربین‌های فیلم‌برداری تصویر رو مات می‌گیرن، نه پشه‌ها جلوی پروژکتور ورزشگاه عروسی گرفتن، نه مربی‌ها دعوا می‌کنن، نه بازیکن‌ها می‌کشن زیرتوپ که هوا بره نفهمی تا کجا می ره، برای همین متوجه شدم واقعاً دارم پورتو بنفیکا رو می‌بینم، طارمی هم که موقعیت تک به تک رو خراب کرد کاملاً مطمئن شدم. اما هنوز تبلیغات دور زمین شامل شیرآلات، لواشک بهداشتی، دوغ گازدار و سینک ظرفشویی با برند ایرانی بود. بدتر این‌که وقتی توپ می‌رفت کنار این ترفند تبلیغی باعث می‌شد تشخیص بازیکن از تبلیغاتی که با ترفند گرافیکی افتاده بود روی تصویر خیلی سخت بشه و باید عاقبت ماجرا رو حدس می‌زدیم. اما تهش به‌نظرم اگه این درآمدزایی باعث بشه تلویزیون برنامه‌های بهتری بسازه ما راضی هستیم. اصلاً می شه سریال‌هایی مثل ستایش و حتی اوشین رو دوباره با همین ترفند پخش کنن. این‌جوری که هرجای سریال یک تابلو بود، تبلیغ یک محصول جدید رو بندازن روش. چطوره؟
 
دانیال دایی داووداینا
 طنزپرداز