بهترین سریال‌های جهان با یک «عدم تعادل» آغاز می‌شوند، یعنی زندگی روزمره شخصیت‌ها در اثر یک اتفاق غیرعادی بهم می‌خورد. مثل «واکینگ دد» و شیوع ویروس زامبی، یا «سرگذشت ندیمه» و کودتای تندروها. یا «برکینگ بد» و ابتلای شخصیت اصلی به سرطان. سریال «شیرینی‌خور» هم با یک عدم تعادل جالب شروع می‌شود. تولد بچه‌هایی نیمه‌انسان و نیمه حیوان، همزمان با شیوع یک ویروس مرگبار و پیچیده. با «آلابست» باشید برای این‌که بدانیم چرا باید این سریال را ببینیم؟

داستان پرچالش و جذاب

۹ سال بعد از شیوع ویروس و آغاز یک آخرالزمان مخوف، «گاس» پسری نیمه‌انسان و نیمه‌گوزن، همراه پدرش در یک جنگل زندگی می‌کند تا از دست شکارچیانی که بچه‌های دورگه را می‌کُشند در امان باشد. انسان‌ها شیوع ویروس را به این بچه‌های نیمه‌انسان ربط می‌دهند، برای همین دنبال آن‌ها هستند. آدم‌های زیادی کشته شده‌اند. دولت‌ها دچار فروپاشی شده، خبری از اینترنت و خیلی چیزهای دیگر نیست و هرج و مرج همه جا را فرا گرفته. (برای تماشا کلیک کنید)

ترکیب جذاب شخصیت‌ها 

گاس شخصیتی دوست‌داشتنی دارد، کودکی که می‌خواهد مادرش را پیدا کند و در خطر شکارشدن است. تامی که گاس به او «آدم گنده» می‌گوید وارد زندگی او می‌شود و سعی می‌کند به‌جای پدر از گاس مراقبت کند. ترکیب این دو شخصیت خوب از کار در می‌آید و مخاطب را همراه می‌کند. فقط باید اپیزود اول را از سر گذراند. 

معماهای بی‌شمار

چند دانشمند دنبال حل معمای این ویروس هستند. آیا اول ویروس آمد و بعد بچه‌های نیمه‌انسان به‌دنیا آمدند، یا به‌ دنیا آمدن آن‌ها باعث این اتفاق شد؟ ریشه این ماجرا کجاست؟ چه‌ راه حلی دارد؟ (برای تماشا کلیک کنید)

داستان آخرالزمانی با طراحی صحنه جالب

لوکیشین فیلم و سریال‌های آخرالزمانی به‌طور معمول شهرهایی فروپاشیده و سیاه است. در «شیرینی‌خور» هم شاهد چنین لوکیشن‌هایی هستیم. به‌طور مثال در اپیزود دوم فیل‌ها از باغ‌وحش فرار می‌کنند و در شهر قدم می‌زنند، همان‌طور که ما در باغ‌وحش قدم می‌زنیم. اما عمده لوکیشن‌های سریال جذاب هستند. طراحی صحنه، طراحی لباس، بازی‌ها و در مجموع کارگردانی توانسته از ظرفیت‌های فیلمنامه برای خلق یک دنیای تازه و آخرالزمانی استفاده کند. ما در این داستان شاهد آخرالزمانی هستیم که آدم‌ها در کنار ویروس ناشناخته رقم می‌زنند. یعنی فقط ویروس نیست که عامل بدبختی‌هاست. آدم‌ها، خرافات، جهل و نتیجه‌گیری‌های‌شان هم خودش یک آخرالزمان رقم می‌زند.

دوبله فارسی اختصاصی

سریال کمابیش ممیز خاصی ندارد و برای همین تماشای نسخه سانسورشده، تفاوت چندانی با نسخه اصلی ندارد. با تماشای این سریال از لینک زیر، نیازی به پیدا کردن زیرنویس هماهنگ و مناسب هم ندارید. یک دوبله حرفه‌ای و اختصاصی، بدون نیاز به خرید اشتراک.

>>> لینک تماشای رایگان سریال با دوبله اختصاصی

اشتراک بخرید، پلی استیشین جایزه ببرید!
تماشای تمام آثار بخش «فیلم و سریال» آلابست برای کاربران نت همراه رایگان بوده و نیازی به خرید اشتراک ندارید،؛ اما حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود. اما با خرید یک اشتراک چند امتیاز شامل شما می‌‌‌شود:


۱- در قرعه‌‌‌کشی پلی استیشن و جوایز دیگر که ۱۳ فروردین برگزار می‌‌‌شود شرکت خواهید کرد.
۲- از تخفیفات ویژه اشتراک بهره مند می‌‌‌شوید.
۳- حجم مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
۴- چند نفر همزمان و با چند دستگاه مختلف اعم از گوشی، تلویزیون هوشمند، تبلت و لپ‌‌‌تاپ می‌‌‌توانید با اینترنت نیم بهاء از یک اشتراک فیلم ببینید.

۵- به آرشیوی از به‌‌‌روزترین فیلم و سریال‌‌‌ها با دوبله‌‌‌های اختصاصی برای کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و… با سلیقه‌‌‌های مختلف دسترسی خواهید داشت. مانند:

راز قتل هنرپیشه پرحاشیه
راز قتل هنرپیشه پرحاشیه

۱۴۰۱/۱۲/۲۷ – ۲۳:۰۰

«ونزدی»؛ دختر نوجوان عجیبی که رازهای غریب را کشف می‌کند!
«ونزدی»؛ دختر نوجوان عجیبی که رازهای غریب را کشف می‌کند!

۱۴۰۱/۱۲/۲۸ – ۲۳:۰۰

چالش‌های «کلارکسون» برای پیدا کردن ماشین مورد علاقه‌اش
چالش‌های «کلارکسون» برای پیدا کردن ماشین مورد علاقه‌اش

۱۴۰۱/۱۲/۲۹ – ۱۸:۰۰

                 

  

.

.

.

.

.