همیشه عادت داریم با تولیدات چینی شوخی کنیم و با برچسب بی‌کیفیت، ویژگی‌های آن‌ها را نفی کنیم. اما به‌تازگی یک فیلم چینی با دوبله فارسی پخش شده که حس ما را نسبت به تولیدات چینی عوض می‌کند. راستش کمتر کسی فکر می‌کرد اولین فیلم با سکانس‌های اکشن و رزمی از زاویه دید ناظر اول شخص را سینمای چین تولید کند و فیلم هم خوب از کار در بیاید.

فیلم «یک فرصت دیگر» اکشنی مهیج از سینمای چین است که البته تکنیسین‌های سینمایی توانمندی هم در تولیدش نقش داشته‌اند. فیلم داستان یک بادیگارد است که پس از یک ماموریت سنگین و نقاهت حاصل از آن، برای یک آزمایش بزرگ استخدام می‌شود. این بادیگارد که فرزندش بیمار است انگیزه‌های زیادی برای شغل جدید دارد. اما شغل جدید او بهانه‌ای است برای شروع یک دستاورد سینمایی جالب. (برای تماشا کلیک کنید) فیلم از نیمه دوم که بادیگارد یک زره VR می‌پوشد از زاویه دید اول شخص و شبیه بازی‌های کامپیوتری روایت می‌شود. اکشن این سکانس‌ها بسیار خاص است در حدی که ضعف‌های فیلمنامه را پوشش می‌دهد. تماشای این سکانس‌ها حس بودن در صحنه زدوخورد را تداعی می‌کند و بسیار جالب از کار درآمده است. فیلم یک سکانس آغازین اکشن در ارتفاع هم دارد که همان اول مخاطب را جذب می‌کند. البته کیفیت دوبله می‌توانست بهتر باشد، اما در هر حال با فیلم خوش‌ساختی طرفیم که اگر طرفدار اکشن هستید شما را سیراب می‌کند.

>>> لینک تماشای فیلم با دوبله اختصاصی

نکته ۱: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته ۲: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آلابست» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته ۳: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آلابست بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید: 

     

 
.

.

.

.

.