از جمله مقاصد بسیار محبوب برای گردشگران و مسافران در ایام و فصول مختلف سال، کردان و کیش هستند.

بسیاری از مسافران قصد دارند بدانند ارزان‌ترین زمان سفر به کردان و کیش چه زمانی است و یا به‌ عبارت‌ دیگر در کدام فصل و ایام سال می‌توانند با هزینه‌هایی پایین‌تر به این دو منطقه بسیار دیدنی و هیجان‌انگیز سفر کنند. لازم به ذکر است که هزینه‌های سفر به این دو منطقه به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از این عوامل، زمان و یا فصل مسافرت است. در این مقاله قصد داریم به این‌ موضوع بپردازیم که ارزان‌ترین زمان سفر به کردان و کیش، از محبوب‌ترین‌های ایران چه زمانی است.

بهترین و بهینه‌ترین روش اجاره ویلا

یکی از عوامل اثرگذار بر هزینه‌های سفر شما به شهرها و مناطق مختلف کشور، روش اجاره ویلا است. در صورتی‌ که بهترین و بهینه‌ترین روش را برای اجاره یک ویلای مناسب در نظر بگیرید، بطور حتم هزینه‌های بسیاری را نیز کاهش خواهید داد. در شرایط حاضر این امکان فراهم‌ شده که شما بتوانید از طریق دو روش مراجعه حضوری و یا آنلاین به اجاره ویلا دست بزنید.

در صورتی‌ که روش اجاره آنلاین و اینترنتی را در نظر داشته باشید می‌توانید به وب‌سایت‌های زیادی مراجعه کنید و به مقایسه ویلاها و اقامتگاه‌های مختلف بپردازید. در این صورت می‌توانید امکانات و ویژگی‌های ویلاهای مختلف را بررسی کنید و قیمت اجاره ویلا را مشاهده نمایید.

سپس می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید به اجاره مکانی مناسب برای اقامت چند روزه خود دست بزنید. این امکان در شیوه‌ مراجعه‌ حضوری برای اجاره اقامتگاه و یا ویلا وجود ندارد.

فصلی که قیمت ویلاهای کیش می‌شکند

کیش یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در ایران است. چراکه در این جزیره، انواع مختلفی از پاساژها وجود دارد و سواحل مرجانی آن نیز برای بسیاری از افراد هیجان‌انگیز است. در این جزیره می‌توانید از انواع مختلف تفریحات آبی نیز استفاده کنید.

با این‌ حال برخی از افراد به‌ دنبال این هستند که بدانند فصلی که قیمت ویلاهای کیش می‌شکند کدام فصل است تا با خیالی آسوده و با پرداخت هزینه‌های بسیار کمتر به این جزیره دیدنی سفر کنند.

لازم است به این نکته توجه داشته باشید که به‌ طور حتم و دقیق نمی‌توان فصلی را مشخص کرد که در آن قیمت ویلاهای کیش به ارزان‌ترین حد خود می‌رسد. اما با این‌ وجود می‌توان گفت بعد از تعطیلات نوروز یکی از بهترین زمان‌ها و ارزان‌ترین موقعیت‌ها برای انتخاب یک ویلا و اجاره آن در کیش است.

چراکه بسیاری از مردم ترجیح داده‌اند در ایام تعطیلات نوروزی به این جزیره دیدنی سفر کنند و از زیبایی‌های آن بهره‌مند گردند. از طرف دیگر پس‌ از اتمام تعطیلات نوروزی، بسیاری از افراد به زندگی روزمره و سر کار خود باز می‌گردند. بنابراین این زمان فرصتی بسیار مناسب برای پیدا کردن ویلاهای ارزان‌ قیمت در کیش است.

فصلی که قیمت ویلاهای کیش می‌شکند

همچنین شما می‌توانید پس‌ از فصل تابستان نیز به این جزیره دیدنی با سواحل مرجانی، سفر کنید. در این‌ صورت باید ماه مهر را برای این سفر در نظر بگیرید. چراکه در تعطیلات تابستانی بیشتر مردم توانسته‌اند از فرصت سفر به این جزیره و اجاره کردن ویلاهای آن بهره‌مند گردند. در فصل تابستان، مدرسه‌ها نیز تعطیل بوده‌اند. این در حالی است که در اوائل ماه مهر، مدارس دوباره باز شده‌اند. لذا بسیاری از خانواده‌ها امکان سفر ندارند. بنابراین در این دو دوره زمانی می‌توانید با هزینه‌ای پایین‌تر به جزیره دیدنی کیش سفر کنید.

اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که مهم‌ترین فصلی که قیمت ویلاهای کیش می‌شکند، فصل تابستان است. چرا که جزیره کیش در جنوب ایران واقع‌ شده و لذا آب‌‎وهوای بسیار گرم و شرجی دارد. این عامل باعث شده تا تابستان‌های این جزیره، گرم و مرطوب باشد و از زمستان‌های معتدل و مناسبی برخوردار شود.

لذا در فصل تابستان، مسافران کمتری راهی جزیره کیش می‌شوند و قیمت اجاره ویلاها کاهش بسیاری پیدا می‌کند. بنابراین اگر به‌ دنبال مسافرتی ارزان‌تر هستید می‌توانید در فصل تابستان راهی این جزیره شوید. پیش‌ از این کار نیز به اجاره سوئیت در کیش ساحلی و ارزان دست بزنید.

اقامت در کردان کی ارزان می‌شود؟

روستای کردان در غرب تهران قرار دارد. طبیعت بسیار زیبای این منطقه، باعث شده تا عده زیادی از مسافران به این روستای دیدنی رفت‌وآمد داشته باشند. بنابراین ویلاها، سوئیت‌ها و اقامتگاه‌های بسیار زیادی نیز در این منطقه ساخته‌ شده است. بنابراین می‌توانید بسته به بودجه‌ای که در اختیار دارید در هر کدام از این اقامتگاه‌ها ساکن شوید.

اقامت در کردان کی ارزان می‌شود

عده‌ای از مسافران به‌ دنبال این هستند که بدانند اقامت در کردان کی ارزان می‌شود تا به اجاره ویلا کردان و یا سوئیت و… دست بزنند. به‌ طورکلی می‌توان گفت ارزان‌قیمت‌ترین اقامتگاه‌ها در این منطقه، سوئیت‌ها هستند که امکانات کمتری نسبت‌ به ویلاها دارند.

از طرف دیگر، ارزان‌ترین زمان اقامت در کردان، روزهای ابتدایی هفته یعنی از شنبه تا چهارشنبه است. برای اقامت ارزان‌تر در این منطقه نباید فصول و ایام تعطیلات را برای مسافرت در نظر بگیرید تا سفری با هزینه‌های پایین‌تر و اقامتی به‌یادماندنی را تجربه نمایید.