چند روزی‌ست که این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده، ظاهرا پدر و مادرهایی در یک حرکت هماهنگ و در یک به اصطلاح چالش به طرز غافلگیرکننده‌ای حین آشپزی تخم‌مرغ‌ها را با سَرِ بچه‌ها می‌شکنند، واکنش بچه‌ها متفاوت است، از بهت و تعجب تا بعضا منقلب شدن و یا حتی برخی هم لذت می‌برند، در نگاه اول خیلی‌ها به خاطر واکنش بچه‌ها این کلیپ را بامزه تلقی کردند، اما به مرور و در به اصطلاح موج دوم واکنش‌ها برخی کاربران چنین رفتاری از سمت والدین را غیرحرفه‌ای دانسته‌اند، آن‌ها این مدل از چالش‌ها را یک آسیب برای کودک می‌دانند.

در این سال‌ها با گسترش شبکه‌های اجتماعی، حساسیت کلی جوامع نسبت به مسائل مختلف بالا رفته، این حساسیت از چگونگی رفتارهای جنسی، حقوق زنان تا چگونگی رفتار با کودکان را شامل می‌شود، حالا دیگر نمی‌شود به سادگی با یک کلیپ بیننده گرفت، هر اکتی در فضای مجازی ممکن است تبعاتی داشته باشد که در نگاه اول قابل پیش‌بینی نیست، در هر صورت نگاهی به واکنش‌هایی که در زیر آوردیم، حال و هوا را بهتر نشانتان خواهد داد، در ابتدا ویدئوی مورد بحث را ببینید که با این کپشن در فضای فارسی منتشر شده است:

Sanguine: تخم‌مرغ‌هاتون رو اینطوری بشکنید :))))

کیتی در واکنش به این توئیت نوشت: ‌به نظرت بامزه‌ست؟ تقریبا همشون گفتن کارت اصلا قشنگ نبود و خوشم نیومد و چرا این کارو کردی. شاید کلا یکی دوتاشون متوجه شوخی بودن قضیه شدن. این که یک طرف قضیه کودکه دلیل نمیشه هر شوخی مزخرفی رو باهاش بکنی برای ویوی ویدئوهات. ابله

ریحون دلش برای این بچه‌ها سوخت: چجوری دلشون میاد تخم مرغو اونجوری میکوبن تو سر بچشون؟ چرا بعدش نمیشینن خودشون گریه کنن که اینکارو کردن و مثل دیوونه‌ها میخندن اونم با همچین واکنشی که نشون میدن

باهار هم حسابی غصه خورد: ‌چرا آخه؟ مگه آدم نیستید تخم‌مرغ به اون سفتی رو میکوبید تو کله بچه دو سه ساله؟  بخدا از نظر من دست کم هفتاد درصد مردم صلاحیت بچه‌دار شدن ندارن، آخه چطوری دلتون میاد من که مادرشون نیستم کلی غصه خوردم براشون.

ماهک نوشت: وای اینا چه پدر مادری ان دقیقا؟ من قلبم واسه قیافه ی شوک شده ی تک تکشون درد گرفت :((

گوزن آبستن هم اینطور تحلیل کرد: ‌«احمق‌ترین» پدر و مادرها کسانی هستند که به هر شکلی شده با بچه‌هاشون تولید محتوا می‌کنند. بچه‌ها رو در لوده‌ترین، مسخره‌ترین موقعیت قرار می‌دن که فقط ویو بگیرند و صد نفر احمق‌تر از خودشون رو بخندونند.

رایسا از تفاوت نسل‌ها نوشت: یه چیزی که توجهم رو جلب کرد اینه که چقدر سریع واکنش نشون میدن و میگن که خوششون نیومده. نسل ما یه چک افسری می‌خورد و جرات نمی‌کرد بگه آخ چون بعدی رو محکم‌تر می‌خورد.

لیلیت: کاش لطفا وقتی شعور والد شدن ندارید حداقل والد هم نشید! این ویدیو مصداق کودک آزاریه.

نانا درباره مادرش توضیح داد: مامان من با صفر کلاس سواد و روستایی بودن هزار برابر این مادر پدرا شعور داشت تو بچه بزرگ کردن. چقدر بی‌شخصیت هستید که به بچه اینطوری بی‌احترامی میکنید.

گیسو دقیق‌تر بررسی کرد: دقیقا ثانیه‌ی ۰:۱۹ نشون میده تأثیر رفتار پدر و مادر رو روی نگاهِ بچه به خودش. وقتی تو به عنوان پدر با من اینطوری برخورد می‌کنی و به من آسیب می‌زنی، پس من هم همین کارو با خودم می‌کنم. چون این چیزیه که تو خودت یادم دادی.

رینا هم نوشت: بلااستثنا بچه ها به شدت دچار شوک بدی شدن، حتی بعضیاشون اعتراض علنی کردن!

واقعا پدر و مادرای عجیبی شدن این نسل که برای کمی فالوئر و دیده شدن دست به آزار پاره های جگرشون میکنن!