یک پسر جوان را در نظر بگیرید که در چرخه‌ای تکراری از زمان و اتفاقات گیر کرده و یک روز همیشه برای او تکرار می‌شود. هر شب که می‌خوابد دوباره روز بعد همان اتفاقات را می‌بیند طوری که تمام روز را حفظ شده و دیگر هیچ چیز برایش تازگی ندارد جز یک عشق. جز وقتی با عشق زندگی‌اش آشنا می‌شود و حالا فرصت این را دارد در کنار عشقش زندگی جالبی را در یک روز تکراری بسازد. زندگی جالبی براساس نقشه چیزهای کوچک عالی که آن‌ها از گوشه و کنار شهر جمع می‌کنند.

«نقشه چیزهای کوچک عالی» عنوان فیلمی کمدی رمانتیک و محصول سال ۲۰۲۱ است که قصه عشق جذاب مارک و مارگارت را روایت می‌کند. کسانی که در شهر خودشان کاملاً غریبه هستند چون زمان برای‌شان متوقف شده. اما توقف زمان و پیر نشدن وقتی پای عشق در میان باشد همچین هم بد نیست و این ماجرا ایده فیلمی موفق و رمانتیک است. فیلمی که در آن زوج عاشق می‌خواهند از دل یک تکرار ملال‌آور یک معنی بزرگ کشف کنند. (برای تماشای فیلم با دوبله اختصاصی کلیک کنید).

آن‌ها در مسیر کشف معنی زندگی یک نقشه از اتفاق‌های خوب اما کوچک تهیه می‌کنند که می‌تواند به این همه تکرار و ملال رنگ تازه‌ای بدهد. اما در این بین با یک چالش مواجهند. دوست دارند از این چرخه زمانی خارج شوند، پیر شوند و… اما راه فرار چیست؟ آیا باید به این زندگی راحت و عاشق و حتی کامل ادامه بدهند یا تن به زندگی واقعی بدهند؟ فیلم در عین فضای سرگرم‌کننده و لطیفی که دارد، سئوال‌های جالبی هم در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند. با تماشای این فیلم که دوبله فارسی اختصاصی دارد می‌توانید کمی روح‌تان را پرواز دهید و از مشکلات زندگی فاصله بگیرید.

>>> لینک تماشای فیلم با دوبله اختصاصی

اشتراک بخرید، پلی استیشن ببرید!
اگر با نِت همراه محتوای بخش «فیلم و سریال» آلابست را تماشا کنید اشتراک شما رایگان، و حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود. اما اگر اشتراک بخرید، هم نت شما نیم‌بهاء خواهد بود، هم دسترسی نامحدود به تمام آثار با دوبله‌های اختصاصی خواهید داشت، هم در ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ در قرعه‌کشی جوایز ارزنده‌ای مثل پلی استیشین ۵ شرکت خواهید کرد.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آلابست بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:

حاضری یک‌روز تلفنت رو با عشقت عوض کنی؟
حاضری یک‌روز تلفنت رو با عشقت عوض کنی؟

۱۴۰۱/۱۲/۲۰ – ۱۷:۰۰

به مسخره‌ترین ارواح تاریخ بخندیم!
به مسخره‌ترین ارواح تاریخ بخندیم!

۱۴۰۱/۱۲/۱۹ – ۲۲:۰۰

داستان عجیب دختری که غذا نمی‌خورد
داستان عجیب دختری که غذا نمی‌خورد

۱۴۰۱/۱۲/۱۹ – ۲۱:۰۰

.

.

.

.

.