ازدواج یکی از مهم ترین تصمیمات در زندگی یک فرد است و لازمه یک ازدواج موفق اخلاق و رفتار درست است، برخی رفتارهای زنان از نظر مردان قابل قبول نیست.
ازدواج با این زنان برای هیچ مردی، مطلوب نیست
ازدواج مهمترین اتفاق زندگی هر شخص است و انتخاب همسر یکی از اساسی ترین و مهمترین اقدامات در طول زندگی هر شخص به شمار می رود. اخلاق و رفتار موثرترین و مهمترین فاکتور دوام و پایداری زندگی زناشویی بشمار می رود. زنانی که مردان عاشق شان می شوند و هرگز ترک شان نمی کنند، ویژگی هایی دارند که برخی از زنان نداشته و نمیتوانند همسر مناسبی باشند و اینجاست که باید گفت آقایان از برخی از رفتارهای خانم ها متنفرند و این خانم ها هیچ جذابیتی به عنوان همسر برای آنان ندارند. اگر می خواهید زندگی مشترک سالمی داشته باشید و برای همسر خود همیشه جذاب به نظر برسید از برخی از رفتارها دوری کنید و با مطالعه این بخش از نمناک ۷ نوع از زنانی که هیچ جذابیتی ندارند و آقایان را فراری می دهند، بشناسید.
زنان وابسته یا دست و پا چلفتی
زنان وابسته به بانوانی گفته می شود که شخصیتی مطیع و چسبنده و تابع دارند و حتی در تصمیمات ساده و کوچک به کمک نیاز داشته و امور ریز و درشت زندگیشان را به اشتراک می‌گذارند.این افراد همواره در جستجوی کسانی هستند که بتوانند به آنها تکیه کنند و تنها ماندن بزرگترین اضطراب زندگیشان است و در تنهایی، خود را شدیدا خالی و درمانده احساس می‌کنند. برای آقایان زنان وابسته یا دست و پا چلفتی که دائما در همه امور به آنها وابسته هستند، هیچ جذابیتی ندارند و مرد‌های سالم در نهایت زنانی را دوست دارند که شخصیتی مستقل داشته و به آن‌ها وابستگی زیادی نشان نمی‌دهند.
زنان بیمارنما یا دائما افسرده حال

برخی از خانم ها متاسفانه همیشه در پی جلب توجه و محبت همسر هستند و به همین خاطر دائم خود را بیمار یا افسرده نشان داده تا همسرشان به آنها توجه کند. اختلال شخصیت نمایشی باعث بروز عواطف ناپایدار، شدید و خودانگاره تحریف شده از فرد می شود و این افراد به شدت نیاز دارند که مورد توجه باشند و به طور نامناسب و افراطی به دنبال جلب توجه دیگران هستند.
زنان دارای خصوصیات مردانه
مردان گرچه از خانم های وابسته خوششان نمی آید اما دوست دارند همسرشان او را قدرتمند و تکیه گاه بداند، اینگونه آقایان دچار احساس خوشایندی خواهند شد. به همین خاطر آقایان از خانم هایی که مرد صفت بوده و به جذابیت های زنانه بی توجهند، خوششان نمی آید.
زنان بدون اعتماد به نفس
زنانی که خود را دست کم می گیرند ودارای عزت نفس پایین هستند، اغلب در حفظ روابط مثبت با مردان مشکل دارند. عزت نفس پایین نه تنها ممکن است بر موقعیت های زناشویی یا عاشقانه تأثیر بگذارد، بلکه باعث ایجاد مشکلاتی در فرزند پروری می‌ شود. چنین زنانی الگوی مثبتی برای فرزندان خود نیستند. فردی که فاقد عزت نفس به دلیل عدم احترام به خود، الگوی خوبی برای فرزندانشان نیستند.و هیچ جذابیتی برای همسر ندارند.
زنان قدرت طلب
در گذشته آقایان در زندگی مشترک حرف اول و آخر را می زدند اما امروزه زن سالاری نیز در برخی از خانواده ها وجود دارد. در روابطی که یکی از طرفین بخواهد قدرت را در تمام حیطه های زندگی در دست بگیرد، زندگی به کابوسی وحشتناک برای دیگری تبدیل می شود. در یک ازدواج موفق و در یک خانواده سالم زوجین باید در امور مختلف و تصمیم گیری ها با یکدیگر همکاری کنند و تنظیم قواعد بین زوجین باید به گونه ای باشد که حد اعتدال رعایت شود.
زنان نگران ظاهر و زیبایی
از دیرباز، آراستگی ظاهری برای زنان بسیار بیشتر از مردان حائز اهمیت بوده است اما گاهی خانم ها در این امر افراط می کنند و تمام وقت‌شان را صرف رسیدگی به ظاهر و آرایش می‌کنند این خانم ها نه تنها مورد پسند همسر نیستند بلکه معمولاً افسرده‌تر و نامطمئن‌تر از زنانی هستند که در فعالیت‌های سالم و مثبت شرکت می‌کنند.
زنان شلخته
برخی از خانم ها می پندارند که همسرشان به ظاهر و تمیزی آنها بی توجه هستند، بنابراین بسیاری مواقع در خانه با موهای ژولیده و ظاهر نامرتب هستند اما رعایت نکردن بهداشت و نرسیدن به ظاهر و تمیزی از عادت هایی می باشد که ممکن است همسر را فراری دهد. مردان دوست دارند که شریک زندگیشان به تمیزی بدن، داشتن بوی خوب، موهای تمیز و … اهمیت ویژه ای بدهد.