امیرحسین مقصودلو که بیشتر با نام «تتلو» شناخته می‌شود، خواننده پرحاشیه‌ای که سبک موسیقی و اشعارش اغلب جنجال‌برانگیز بوده است. او در اشعارش از موضوعاتی مانند خشونت، رابطه جنسی، مواد مخدر و خودکشی می‌گوید و این موضوعات برای دختران جوان طرفدارش که در سن حساسی هستند، می‌تواند مضر باشد. 
او بدون پرده به همه افراد و حتی به خانواده، مادر و طرفدارانش هم فحاشی می‌کند. اما قسمت جالب قضیه این است که او نظرات متفاوتی درباره فحاشی دارد. او در دوره‌ای از زندگی هنری متلاطم خود، فحاشی را خلاف قانون می‌داند و خود را مخالف فحش و کلمات رکیک معرفی می‌کند اما در دوره‌ای دیگر خود را طرفدار فحاشی نشان می‌دهد و فحش دادن را حق افراد و حق آزادی بیان می‌داند.


برخی از دلایلی که دختران به تتلو علاقه‌مند می‌شوند عبارتند از:
سبک موسیقی: سبک خاص موسیقی تتلو تلفیقی است از موسیقی پاپ، رپ و هیپ‌هاکه این سبک موسیقی ممکن است برای دختران سنین نوجوانی جذاب باشد.
شخصیت تتلو: امیرحسین مقصودلو شخصیتی پیچیده دارد. او همیشه سعی می کند تا ارتباط نزدیکش را با طرفداران (علی‌رغم بی‌احترامی‌ها به طرفداران) از طریق شبکه‌های اجتماعی حفظ کند. همین امر باعث می‌شود که برخی از دختران به او علاقه‌مند شوند.
مضمون ترانه‌های او: تتلو در ترانه‌های موسیقی خود عموما از موضوعاتی مانند عشق، آزادی و اعتراض می‌گوید. ترانه‌های احساسی و عاشقانه عموما برای دختران جوان جذاب است. 
شخصیت هنجارشکن: برخی از دختران جوان نیز به دلیل سبک زندگی پرحاشیه تتلو به او علاقه‌مند می‌شوند. آنها از رفتارهای جنجال‌برانگیز و هنجارشکن او لذت می‌برند و دوست دارند مانند او باشند. 

ویژگی‌های مشترک دختران طرفدار تتلو:
سن و سال: دخترانی که در سنین نوجوانی و جوانی هستند، به علت شکل‌گیری شخصیت و هویت خود به دنبال الگوهایی هستند که با آنها همذات‌پنداری داشته باشند و بتواند با آنها ارتباط برقرار کنند. چرا که به دنبال کسی هستند که به آنها توجه کند و دوستشان داشته باشد و به آنها احساس قدرت و اعتماد به نفس بدهد.
تجربه شخصی: آنها اغلب احساس تنهایی و بی‌هدفی می‌کنند. ممکن است در روابط عاشقانه خود دچار شکست شده باشند به همین علت جذب ترانه‌های عاشقانه می‌شوند. 
ویژگی‌های فردی: ممکن است نزدیک بودن روحیات برخی دختران نوجوان یا علاقه به تبدیل شدن این نوع شخصیت با تیپ شخصیتی که تتلو از خود ارائه می‌کند باعث جذب این افراد به او باشد.
البته این موضوع را نباید فراموش کرد که این ویژگی‌ها برای همه دختران طرفدار تتلو صادق نیست و برخی از دختران ممکن است دلایل دیگری برای علاقه‌مندی به تتلو داشته باشند.

برخی مشکلات روحی که دختران طرفدار تتلو ممکن است به آن‌ها دچار شوند:
افسردگی: ترانه‌های تتلو اغلب ناامیدکننده و غم‌انگیز هستند و می‌توانند باعث افسردگی در دختران طرفدارش شوند. او در ترانه‌های خود درباره موضوعاتی مانند تنهایی، ناامیدی و شکست می‌خواند و این موضوعات می‌تواند با تحریک احساسات منفی، شنونده را در معرض افسردگی قرار دهد.
اضطراب: تتلو در ترانه‌های خود اغلب از موضوعاتی مانند خیانت، اعتیاد و خشونت می‌خواند. اشعار او اغلب پر از خشونت و ترس هستند و دخترانی که به تتلو علاقه‌مند هستند، ممکن است بیشتر در معرض اضطراب قرار داشته باشند.
مشکلات روابط اجتماعی: تتلو بیشتر از موضوعاتی مانند خیانت و روابط ناسالم استفاده می‌خواند و پرداختن به این موضوعات می‌تواند باعث شکل‌گیری دیدگاه‌های منفی در دختران نسبت به روابط اجتماعی شود و دختران طرفدار او ممکن است بیشتر در معرض مشکلات روابط اجتماعی قرار داشته باشند.
مشکلات هویت: تتلو به دلیل شخصیت هنجارشکن خود، برای عده‌ای از دختران به یک الگو تبدیل شده است. این الگو می‌تواند باعث شود که دختران هویت خود را گم کنند و نتوانند ارزش‌ها و باورهای خود را مشخص کنند.
خودکشی: اشعار تتلو گاهی اوقات به خودکشی اشاره می‌کنند و می‌توانند باعث تقویت افکار خودکشی بین دختران نوجوان طرفدارش شود.
اعتیاد: اشعار تتلو گاهی اوقات به مواد مخدر اشاره می‌کنند. عادی جلوه دادن اعتیاد می‌تواند باعث گرایش دختران طرفدارش به مواد مخدر شود.
نکته مهم دیگر این است که به دلیل حمایت از یک خواننده پرحاشیه که از طرف جامعه و خانواده فرد مناسبی برای الگو بودن شناخته نمی‌شود، این دختران جوان از طرف جامعه مورد قضاوت و تمسخر قرار می‌گیرند. این امر می‌تواند باعث کاهش عزت نفس و احساس تنهایی در آن‌ها شود.
نکته مهم این است که باید در نظر داشت که این مشکلات فقط نکات کلی درباره این موضوع هستند و ممکن است در مورد همه دختران طرفدار تتلو صادق نباشد و برخی از دختران طرفدار ممکن است بدون هیچ مشکل روحی خاصی به تتلو علاقه‌مند باشند و در صورتی که دختران طرفدار تتلو با مشکلات روحی مانند افسردگی، اضطراب، مشکلات روابط اجتماعی یا مشکلات هویت مواجه هستند، لازم است که از کمک‌های روان‌شناختی بهره‌مند شوند.

چند راهکار برای پیشگیری از مشکلات روحی در دختران طرفدار:
والدین و مربیان باید با دختران طرفدار تتلو صحبت کنند و به آن‌ها کمک کنند تا از پیامدهای منفی موسیقی تتلو آگاه شوند به دختران بگویند که موسیقی تتلو فقط یک سرگرمی است و نباید آن را جدی گرفت. 
والدین و مربیان باید به دختران کمک کنند تا عزت نفس خود را بالا ببرند. این کار باعث می شود که دختران کمتر تحت تأثیر پیام‌های منفی موسیقی تتلو قرار بگیرند. 
والدین و مربیان باید به دختران کمک کنند تا منابع دیگری برای سرگرمی پیدا کنند. این منابع می‌تواند شامل فعالیت‌های ورزشی، هنری، فرهنگی یا کلاس‌های آموزشی مورد علاقه آنها باشد.

سخنی با والدین دختران طرفدار تتلو:
دلسوزانه به دخترتان بگویید نگران او هستید و تمام تلاش خود را می‌کنید تا به آنها کمک کنید
به دختر خود نشان دهید که او را دوست دارید و برای او ارزش قائل هستید
با دختران خود در مورد موسیقی تتلو صحبت کنید و نگرانی‌های خود را به آرامی با آنها در میان بگذارید
به دختران خود کمک کنید تا فعالیت‌های سالمی برای سرگرمی پیدا کنند

سخنی با دختران نوجوان طرفدار تتلو:
 اگر شما دختری هستید که از تتلو طرفداری می‌کنید، بهتر است به پیام‌های منفی موسیقی او توجه نکنید. موسیقی تتلو فقط یک سرگرمی است و نباید آن را جدی گرفت. بهتر است سرگرمی‌های سالم‌تری برای خود پیدا کنید و به فکر سلامت روحی و جسمی خود باشید. اگر احساس می کنید که موسیقی تتلو روی شما تاثیر منفی می‌گذارد، بهتر است کمی از آن فاصله بگیرید. کمی اعتماد به نفستان را بالا ببرید و به دنبال رشد شخصی با نگاه به آینده و سرگرمی‌های جدید باشید و اگر احساس افسردگی و تنهایی می‌کنید با فرد مورد اعتماد حتما مشورت کنید.