زیبامون/ مانتو یکی از اصلی ترین پوشیدنی ها در استایل خانمهاست و به همین دلیل ، خانمها تمایل دارند مدل های مختلف مانتو از جمله مدل مانتو اسپرت ، مدل مانتو کژوال و روزمره ، مدل مانتو عبایی ، مدل مانتو جلوبسته و جلوباز و به طور کلی جدیدترین مدل های مانتو رو در کمد لباس خود داشته باشند تا بتونن در موقعیت های مختلف ، بهترین تیپ و استایل رو برای خودشون ایجاد کنن و از این طریق شیک تر و جذاب تر به نظر برسند!


مدل مانتو عبایی یکی از مدل هایی هست که به دلیل طراحی شیک و جذابی که داره ، طرفداران خیلی زیادی پیدا کرده است . در واقع برای طراحی مانتو عبایی در واقع از مدل عبا و چادر عربی ایده گرفته و یک مانتو بلند و گشاد که قسمت آستین آن با یک درز مشخص شده و یا دارای آستین گشاد و بزرگی است و بعد از پوشیدن آن احساس راحتی خیلی خوبی داشت .


مدل مانتو عبایی معمولا با انواع مختلف دوخته میشه و با توجه به رسمی یا کژوال بودن آن یا از گیپور و سنگ دوزی برای دیزای آن استفاده می شود و یا با استفاده از ترکیب چند رنگ پارچه یک مدل مانتو عبایی مدرن و کژوال ایجاد میکنن تا همه افراد با توجه به استایل که دارند یکی از مدلهای شیک و مناسب از مدل مانتو عبایی رو بتونن انتخاب کرده و استایل عالی و مد روز برای خود ایجاد کنند .


مانتو عبایی هم برای افراد لاغر و هم برای افراد سایز بزرگ مناسبه و استایل شیک و زیبایی رو ایجاد میکنه . بهترین پیشنهاد این است که مانتو عبایی را با شلوار جین لوله تفنگی یا لگ یا شلوار پارچه ای و کتان که کاملا فیت است ، ست کنید و با پوشیدن کفش یا صندل پاشنه بلند ، استایل شیک و جذابی هم برای موقعیت های عادی و رومزه و هم برای موقعیت های رسمی و مجلسی داشته باشید .