آخرین خودرو/ مرسدس بنز AMG SL63 S E Performance می تواند در ۲.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن ۳۱۷ کیلومتر در ساعت است.

مرسدس بنز AMG SL63 S E Performance جدید با ۸۱۶ اسب بخار قدرت، قدرتمند ترین SL است. این خودرو ساز سیستم پلاگین هیبرید را اضافه کرده است تا آن را به بهترین مدل در خط تولید SL تبدیل کند.

مشخصات فنی مرسدس بنز AMG SL63 S E Performance
SL63 S E Performance ، موتور ۴.۰ لیتری V8 با توربوشارژ دو قلو این برند و واحد درایو الکتریکی AMG را با هم ترکیب می کند و در مجموع، ۱۰۴۷ پوند فوت (۱۴۲۰ نیوتن متر) گشتاور را تولید می کند. این رودستر می تواند در ۲.۹ ثانیه به سرعت ۶۲ مایل در ساعت (۱۰۰ کیلومتر در ساعت) برسد و به حداکثر سرعت ۱۹۷ مایل در ساعت (۳۱۷ کیلومتر در ساعت) برسد.

این خودروی برقی پلاگین هیبریدی دارای یک بسته باتری ۴۰۰ ولتی ۶.۱ کیلو وات ساعتی است که توسط AMG برای تحویل نیرو، مهندسی شده است. این مجموعه سیستم خنک کننده مستقیم دارد که بسته باتری را در دمای عملیاتی مطلوب خود نگه می دارد و ۸.۰ مایل (۱۳ کیلومتر) رانندگی کاملا الکتریکی را ارائه می دهد. موتور V8 به تنهایی ۶۱۲ اسب بخار قدرت تولید می کند، در حالی که موتور الکتریکی ۲۰۴ اسب بخار قدرت تولید می کند.

AMG آیرودینامیک فعال SL را برای پیشرانه الکتریکی این خودرو تطبیق می دهد. از جمله یک المان پنهان که در زیر بدنه قبل از موتور می باشد. این قطعه می تواند با سرعت ۵۰ مایل در ساعت (۸۰ کیلومتر در ساعت) حدود ۱.۵۷ اینچ (۴۰ میلی متر) به سمت پایین باز شود که ماشین را به جاده می چسباند و نیروی بالا برنده در محور جلو را کاهش می دهد. این خودرو ساز همچنین نرم افزاری را که اسپویلر باز شونده عقب را کنترل می کند، ارتقا داده است و به آن پنج موقعیت زاویه ای جدید می دهد.

ترمز های کامپوزیت سرامیکی با کلیپر های برنزی (جلو شش پیستونه و عقب یک پیستونه) قدرت توقف را تامین می کنند. آن ها بزرگتر از مدل های تمام احتراقی هستند و قطر آنها ۱۶.۵ اینچ (۴۲۰ میلی متر) در جلو و ۱۵ اینچ (۳۸۰ میلی متر) در عقب است و پشت رینگ های ۲۰ اینچی آلیاژی سبک چند پره AMG پنهان می شوند که ۹.۵ اینچ عرض در جلو و ۱۱ اینچ در عقب دارند.

طرفداران AMG می توانند SL63 E Performance را به لطف اضافه شدن فلپ پورت شارژ روی سپر عقب شناسایی کنند. دیگر ویژگی های منحصر به فرد این مدل عبارتند از: نام مدل که با رنگ قرمز برجسته شده است، نشان های E Performance به روی گلگیر ها و لوله های اگزوز دو قلوی ذوزنقه ای شیار دار.

کابین جذاب و اسپرت
در داخل، SL برقی دارای صندلی های اسپرت AMG است، اما پشت سری های یکپارچه و قابلیت های عملکردی آپشنال نیز موجود است. چرم ناپا در دو گزینه تک رنگ و دو رنگ موجود است. سیستم اطلاعات و سرگرمی MBUX همچنین دارای عملکرد ها و نمایشگر های مخصوص سیستم هیبریدی و AMG است.

برنامه Manufaktur مرسدس، که سفارشی سازی گسترده ای را ارائه می دهد، برای رودستر E Performance در دسترس خواهد بود. این برنامه گزینه های منحصر به فرد ظاهری و داخلی را ارائه می دهد، از جمله چرم ناپا با روکش الماس. مرسدس اوایل سال جاری برخی از گزینه های Manufaktur موجود برای SL را برجسته کرد.

فرمان فعال محور عقب همانند سیستم تمام چرخ محرک AMG Performance 4Matic+ استاندارد است. مرسدس همچنین دارای سیستم تعلیق AMG Active Ride Control با تثبیت کننده رول نیمه فعال است که جایگزین تثبیت کننده میل پیچشی معمولی می شود و به کاهش حرکات رول بدنه کمک می کند. سیستم ترمز احیا کننده نیرو دارای چهار سطح بازیابی است که با سیستم رانندگی تک-پدال در دسترس است.