این روزها شایعات زیادی درباره بازیگران در فضای مجازی دست به دست می شود که فقط بخشی از آنها واقعیت دارد و بخشی دیگر گاهی خودخواسته توسط خود بازیگران و چهره ها منتشر می شود تا به بیشتر دیده شدن آنها کمک کند!

امروز شایعه ای درباره خودکشی آرام جعفری منتشر شد که خانواده این بازیگر که ابتدا از به کما رفتن وی خبر داده بودند، ساعاتی قبل از به هوش آمدن او گفتند و علت حال بد او را مسمومیت غذایی اعلام کردند:


آرام جعفری اما در واکنش به این اخبار استوری زیر را منتشر کرد:

محصولات بخش فروشگاه
۱۰,۴۱۳,۸۰۰,۳۶۷,۳۸۵,۰۰۳,۳۱۴,۶۷۳,۲۴۷,۷۸۷,۰۹۱,۹۱۸,۵۱۴,۶۷۱,۷۰۵,۵۷۵,۴۸۷,۱۵۰,۶۴۸,۹۷۷,۹۶۸,۹۸۷,۱۴۱,۸۴۲,۱۸۳,۸۰۱,۰۴۹,۷۳۲,۶۸۷,۵۰۷,۱۲۸,۲۳۷,۷۳۴,۴۷۲,۶۹۴,۵۹۴,۰۹۸,۰۸۷,۱۸۱,۸۹۲,۲۷۳,۴۹۴,۱۹۹,۰۰۶,۱۷۹,۳۵۸,۱۸۱,۰۹۵,۷۸۱,۲۹۵,۱۰۴,۰۵۹,۹۳۰,۱۱۳,۵۶۱,۸۴۹,۴۰۰,۲۷۸,۰۲۴,۰۰۷,۲۸۵,۸۲۲,۹۰۹,۶۲۶,۶۸۵,۲۴۶,۶۹۱,۶۲۶,۱۵۷,۰۳۱,۳۰۵,۵۵۱,۰۴۶,۵۱۱,۸۸۹,۰۹۰,۶۰۹,۰۰۱,۲۷۸,۹۴۵,۹۵۳,۷۷۸,۸۳۹,۷۶۷,۴۸۳,۸۹۴,۴۳۴,۰۸۰,۹۲۶,۴۶۶,۵۳۸,۸۱۹,۵۹۵,۱۹۵,۳۴۵,۳۷۱,۳۹۸,۱۴۴ تومان

از اینکه حال این بازیگر خوب است، خوشحالیم اما او بارها اخبار داغ و حاشیه ای درباره خودش منتشر کرده و سپس به انکار و تکذیب پرداخته است!
به چند نمونه حواشی آرام جعفری در سال گذشته می پردازیم:

مهرماه سال گذشته بود که ویدیو‌یی از مراسم عقد آرام جعفری در فضای مجازی منتشر شد از اینکه او به تازگی ازدواج مجدد کرده است.
اما نکته عجیب این ویدئو این است که آرام جعفری مرداد ماه امسال عکس دو نفره خود و آقای درون فیلم را در صفحه اینستاگرام منتشر کرد با این پرسش که حدس بزنید این آقا کیست و چندی از دوستان و بازیگران نزدیک به وی خبر ازدواجش را تبریک گفتند و سپس در اقدامی ناگهانی این عکس را از صفحه شخصی اش پاک کرد و ساعاتی بعد این خبر را تکذیب کرد!

این بازیگر سابقا چندین بار دست به افشای خبر ازدواج خود زده و سپس آنرا تکذیب کرده است!
آرام جعفری اولین بار در ۶ مرداد ۱۴۰۰ عکس برش زده ای از خود انتشار و نوشت: یه عکس نصفه نیمه واسه روزگار نصفه نیمه…
با این حال چندین هفته از این عکس برش خورده گذشت و جلب توجهی هم نکرد اما تگ کردن خود و شخصی بنام «دکتر افشین وطن خواه» جالب توجه بود.
خانم بازیگر روز بعد اعلام کرد عکس منتشر شده دایی او بوده و اصلا ماجرای ازدواج وی صحت ندارد.

افشین وطن خواه در نهایت مجبور به واکنش شد و در اینستاگرامش نوشت:

اینجانب هیچگونه ارتباط خانوادگی و عاطفی با نامبرده ندارم ، چه بسا ایشان ارتباط احساسی و زندگی شخصی خود را دنبال می کنند و بنده نیز مشغول زندگی خصوص خود فارغ از ایشان می باشد.
لذا خواهشنم اخبار جعلی وایرال شده در این خصوص را را برای بنده ارسال نفرمائید.

آرام جعفری که دوستی نزدیکی با مرحوم زهره فکور صبور داشت، بعد از فوت او استوری نگران کننده ای را منتشر کرد:

این ها گوشه ای از حواشی ایجاد شده توسط خود این بازیگر بود که این سوال را در ذهن مخاطب ایجاد میکند که دیده شدن به هر قیمتی اصلا ارزشی دارد؟!