Stickman Fighter Infinity یک بازی اکشن سرگرم کننده و دوست داشتنی از استودیوی بازیسازی Skygo برای اندروید است که به صورت رایگان منتشر شده و جدیدترین نسخه اش پیش روی تان قرار دارد.

با نصب بازی می‌توانید شرکت در نبردی بی‌پایان آن هم با کاراکترهای نام آشنا و معروف استیکمن را تجربه کنید. در هر مرحله چندین استیکمن به همراه شما از بالای صفحه‌نمایش به‌سمت پایین رها می‌شوند و باید در یک رقابت مساوی با از بین بردن استیکمن‌های دیگر برنده شوید. هرکدام از استیکمن‌ها به سلاح مجهزند و شما باید با سرعت بالا آنها را از بین ببرید. همه استیکمنهای موجود در سمت نمایش یکدیگر را می‌زنند و شما نیز باید تلاش کنید آخرین استیکمنی باشید که زنده می‌مانید. شلیک‌های شما و حرکت در صفحه نمایش با دکمه‌های‌لمسی موجود صورت می پذیرد؛ با دکمه‌های جهت نمای موجود در سمت چپ می‌توانید به دو طرف حرکت کنید و با دکمه‌های موجود در سمت راست می‌توانید کارهای شلیک، پرش و… را انجام دهید، البته یک سری دکمه نیز در وسط صفحه نمایش وجود دارد که در اصل بوستر و قدرت‌های ویژه هستند و می‌توانید از انها در نبردهایتان استفاده کنید. بیش از ۱۸ سلاح مختلف در دسترستان قرار می‌گیرد و با کمک آنها می توانید استیکمن های دیگر را سرنگون کنید و پیروز نبرد باشید. اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای اکشن با تم و گیم پلی استیکمنی هستید به هیچ وجه Stickman Fighter Infinity را از دست ندهید.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۶۱ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس (لینک کمکی)

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.