صورت وحشتناک زن جوان بعد تزریق گونه

آلابست/ انجام روش های زیبایی مدرن و استفاده از متد جدید مثل هر روش دیگری حد و حدود دارد چراکه افراط در انجام هرکدام از این ها دقیقا میتواند نتیجه ی عکس داشته و عوارض جبران ناپذیری برجای بگذارد. در میان همه علاقه مندان به زیبایی هستند برخی افراد که دراین مسئله زیاده روی میکنند و نتیجه ی آن میشود موردی مشابه آنچه در این بخش از گوناگون آلابست خواهید دید.

“آناستازیا شچوک” خانم ۳۲ ساله ای که به طور کامل با انجام فرآیند های آرایشی و جراحی های مختلف ظاهر صورتش را تغییر داده است حالا صاحب بزرگترین و در واقع وحشتناک ترین گونه های جهان است.

او در سن ۲۶ سالگی زیبایی کاملاً طبیعی داشت، اما طی شش سال گذشته ظاهرش را کاملا تغییر داده است. جراحی های زیادی انجام داد تا بتواند یک چهره منحصر به فرد داشته باشد و اکنون بزرگترین گونه های جهان را به خود اختصاص داده، البته گونه هایی مخارج زیادی را هم برای او داشته اند.

او که دنبال کنندگان زیادی نیز در شبکه اجتماعی دارد، حالا عکس های قبل و بعد از جراحی خود را با آن ها به اشتراک می گذارد تا بیشتر جلب توجه کرده و مشهورتر شود. در حال حاضر ” آناستازیا” هیچ شباهتی به چهره قبلیش ندارد به همین دلیل از طرفدارانش خواست تا به هر کدام از چهره هایی که از او می پسندند ؛ رای بدهند.

عکس هایی از او که مربوط به گذشته است با موهای خرمایی، چشمان قهوه ای، آرایش لایت و بدون هیچ فیلری کاملاً زیبا هستند اما عکس های حال حاضر او با مو های صورتی، لنز های آبی، آرایش دراماتیک و استخوان برجسته گونه همراه هستند. لب های او هم در طول این سال ها به دلیل تزریق ژل به شدت بزرگ شده است و میتوان گفت به طور کامل زیبایی طبیعی خود را از دست داده است.

پستی که در اینستاگرام منتشر کرد، کامنت های بی شماری دریافت کرده و مردم نظرات مختلفی زیر این پست برایش نوشتند. بعضی از آن ها چهره کنونی و بعضی چهره گذشته او را ترجیح داده اند اما در هر صورت این خانم که در حال حاضر دارنده بزرگترین گونه های دنیاست چهره ی جدید خود را می پسندد و اصلاً با این نظر موافق نیست که چهره ی قبلی اش بهتر بوده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *