پخش سریال «در کنار پروانه‌ها» در محرم

فارس/ تهیه کننده سریال «در کنار پروانه ها» گفت: تصویربرداری این سریال تا پایان پخش ادامه دارد و در دهه سوم محرم از شبکه دو پخش می شود.

 «بهروز مفید» تهیه کننده سریال «در کنار پروانه ها» گفت: تصویربرداری سریال «در کنار پروانه ها» این روزها در شمال ادامه دارد و ضبط به نیمه رسیده است و همزمان با پخش هم ادامه دارد.

وی افزود: زمان پخش این سریال اوایل دهه سوم محرم است و در این مدت بازیگر جدیدی به گروه اضافه نشده است و مهران رجبی آخرین بازیگرمان بود.

مفید ادامه داد: گروه تصویربرداری در حال حاضر در شمال کشور هستندو بعد از آن به تهران آمده و دوباره برای ضبط تصاویر باقی مانده به شمال سفر می کنند.

به گزارش فارس،‌ در خلاصه داستان آمده است: مشکلات پی در پی در زندگی از «رهی» که از بیماری حاد قلبی در رنج است، جوانی ناامید ساخته است. او برای نجات تنها دلخوشی‌ زندگی که خواهرش است طعمه نقشه‌ای می‌شود که …

پروانه معصومی، برزو ارجمند ، محمود جعفری، کاوه سماک باشی، مجید پتکی،‌وحید رحیمیان، شهین تسلیمی، الناز اسماعیلی، محمد علی صادق حسنی، دانیال محمود نیا، فرناز زوفا، علی مجلسی، مهرداد بخشی، با حضور بیتا سحرخیز، نگار عابدی، نسرین بابایی و سامرند معروفی.

به گزارش فارس، دستیار یک کارگردان: رضا لشکری –  مدیر برنامه ریزی: پوریا کریمی 
مدیر فیلمبرداری: حسین ناظریان مدیر صدابرداری : محمدرضا مرتضایی
  مدیر تولید: حسین باقریان –  مدیر تدارکات  :  مسعود مهدوی   – منشی صحنه :ایلار تقوی
عکاس  : فرزاد اسدیان  – مدیر امورمالی : فریبا قشلاقی   ، طراح چهره پردازی : آرمین اسماعیلی-  طراح صحنه:  سعید آهنگرانی – طراح لباس : سعید اهنگرانی و آرتا علوی
دستیاران تولید : ایمان پناهی راد – امین سبحانی نیا –  محمدرضا موحدی
دستیار یک تصویر :سامان فطرت –  دستیار صدا : عرفان  قوامی 
مجریان گریم : پریسا نیک خصلت – بهنام نوروزی – مریم هارونی
مدیر صحنه : علی مرتضوی –  دستیاران تدارکات :  هادی رمضان نظری – رامین جنگی
روابط عمومی : سپیده کامرانی فر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *