آماده هستید با یک فیلم ابرقهرمانی بامزه و متفاوت که قهرمانانش برخلاف همیشه نوجوانان هستند آشنا شوید؟ این شما و این هم معرفی «مقر مخفی».

خلاصه داستانش چیه؟

یک سفینه عجیب وارد جو زمین می‌‌شود. منبع بزرگترین قدرت کهکشان به‌‌ دست یک آدم معمولی می‌‌رسد که سعی دارد با آن دنیا را نجات بدهد. از طرفی یک پسربچه به‌‌نام چارلی برای تولدش به منزل پدرش که جدا زندگی می‌‌کند می‌‌رود. پدر چارلی برای انجام کار مهمی از خانه خارج می‌‌شود. دوستان چارلی به‌‌خانه می‌‌آیند و معلوم می‌‌شود بزرگترین ابرقهرمان دنیا که منبع قدرت کیهانی را دارد پدر چارلی است. اما مشکل اینجاست که یک عده از قاچاقچیان سلاح دنبال این نیرو هستند. حالا چند نوجوان باید از این نیرو در برابر آدم‌‌های بد استفاده کنند.  

بازیگر مطرح داره؟

اون نیلسن بازیگر معروفی که چهره شاخص کمدی رمانتیک‌‌های دهه‌‌های قبل است قهرمان فیلم است. میشائیل پانا بازیگر توانمند مهاجری که در هالیوود درخشیده از دیگر چهره‌‌های این فیلم است. اما سورپرایز فیلم حضور والکر اسکوبل است بازیگر نوجوان و بامزه‌‌ای که فیلم «پروژه آدام» را هم از او دیدیم. 

ضعف و قوتش چیه؟

+ داستان سرحال و پرهیجان

+ جلوه‌‌های ویژه جالب

+ فضای تین‌‌ایجری و جالب

‌‌- در سطح ماندن قصه 

>>> لینک تماشای فیلم با دوبله اختصاصی

نکته ۱: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته ۲: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آلابست» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته ۳: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آلابست بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید: 

 

.

.

.

.

.