تماشای انیمه‌های ژاپنی، تجربه بسیار خاصی است؛ انگار وارد رویا و خیال یک ذهن بزرگ و خلاق مثل استیو جابز شده باشی. چیزی شبیه این‌ که خواب‌های کسی مثل استیون هاوکینگ را تماشا کنی. انیمه «جهنم بهشتین» از همین جنس است. یک رویای عجیب و باورنکردنی که مدام مخاطبش را غافلگیر می‌کند. داستان با گابیمارو شروع می‌شود؛ یک نینجای حرفه‌ای که آدمکشی قهار است و باید به‌خاطر سلاخی آدم‌ها اعدام شود. اما هیچ راهی برای کشتن او نیست. نه تبر گردنش را می‌زند، نه آتش او را می‌سوزاند و نه هیچ روشی دیگری بر او کارساز می‌شود. گابیمارو یک نینجای توخالی است، در ظاهر بی‌احساس و مشتاق مرگ که نمی‌میرد. اما در حقیقت او عاشق است و برای رسیدن به عشقش، به‌جای مرگ باید روش دیگری را انتخاب کند. سفر به جزیره‌ای عجیب که کیمیای زندگی در آن قرار دارد و هرکسی به آن سفر کرده تبدیل به گل شده. گابیمارو همراه چند زندانی متهم به مرگ دیگر به این جزیره می‌روند تا با ارزش‌ترین چیز جهان را از آن‌جا بیاورند. اما جزیره در محاصره هیولا و اهریمن‌هایی شکست‌ناپذیر است و زنده ماندن در آن ساده نیست و همین موضوع اصلی این انیمه جذاب است که امتیاز بسیار خوب ۸.۵ را از کاربران دریافت کرده و همزمان با پخش جهانی می‌توانید با دوبله فارسی اختصاصی از این لینک تماشایش کنید. (برای تماشا با دوبله اختصاصی کلیک کنید)

چرا ببینیم؟

حتی اگر اهل تماشای انیمه نیستید هم این یکی شما را از همان لحظه اول میخکوب می‌کند، هیچ مکثی برای بیان داستان ندارد. دنیایش فاقد پیچیدگی‌های برخی انیمه‌هاست، دیالوگ اضافه ندارد، فلش‌بک‌های به‌اندازه و درست باعث درک بهتر داستان شده و ریتم را خراب نمی‌کنند. ایده اصلی داستان بسیار جالب است و منطق گیرایی دارد. یک مرد نامیرا که همراه چند متهم به مرگ به جزیره‌ای اسرارآمیز می‌روند تا کیمیای زندگی را پیدا کنند. از گره مرکزی خوب، تا خلاقیت، خیال‌پردازی، عشق، مبارزه و شمشیرزنی و… هرچیز که می‌تواند باعث هیجان‌انگیز شدن یک اثر باشد را داراست. البته خشونت اثر بالاست و برای همین مناسب بچه‌ها نیست. راستی این انیمه دوبله فارسی اختصاصی هم دارد و با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک برای تماشای آن ندارید.

>>> برای تماشا با دوبله اختصاصی کلیک کنید

بکوب فیلم ببینید!

اگر از اینترنت تلفن همراه استفاده می‌‌کنید می‌‌توانید با مراجعه به بخش «فیلم و سریال» آلابست، بدون نیاز به خرید اشتراک، با گوشی، تبلت، لپ‌‌تاپ و تلویزیون هوشمند، بکوب فیلم ببینید. فقط به خاطر داشته باشید اینترنت شما تمام بهاء خواهد بود. برای همین بهتر است در بخش تنظیمات کیفیت فیلم را کاهش دهید تا حجم بسته شما کم نشود. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:

ردپای جن ایرانی در فیلم هالیوودی
ردپای جن ایرانی در فیلم هالیوودی

۱۴۰۲/۰۲/۲۳ – ۲۲:۰۰

«تتریس» چگونه متولد شد و دنیا را فراگرفت؟
«تتریس» چگونه متولد شد و دنیا را فراگرفت؟

۱۴۰۲/۰۲/۲۰ – ۱۹:۰۰

کلاسیک تایم: «روانی» شاهکاری از هیچکاک کبیر که کهنه نمی‌شود
کلاسیک تایم: «روانی» شاهکاری از هیچکاک کبیر که کهنه نمی‌شود

۱۴۰۲/۰۲/۱۹ – ۲۳:۳۰

     

.

.

.

.