سال ۲۰۱۸ برای اولین بار، خبر مبارزه «سجاد غریبی» ملقب به «هالک ایرانی» و «مارتین فورد» مشهور به «ترسناک‌ترین مرد روی کره‌زمین» منتشر شد. حالا مشخص شده که این مبارزه روز دوم آوریل(۱۳ فروردین ۱۴۰۱) در لندن برگزار خواهد شد. در حالی که تقریبا یک ماه به این رقابت مانده، ویدئوهایی از رویارویی این دو نفر در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است.

نکته عجیب این تقابل تفاوت قد بین سجاد غریبی و مارتین فورد بوده که باعث شده بعضی از کاربران شبکه‌های اجتماعی ادعا کنند که تصاویر قبلی منتشر شده از او با هیکل و اندام بسیار درشت فتوشاپ بوده است.

جالب است که تا به حال هیچ‌کدام‌شان در هیچ رشته‌ای مسابقه رسمی نداشته‌اند و گفته می‌شود فورد سال‌ها در MMA تمرین می‌کند و در چند فیلم معروف هالیوود مثل «سریع و خشن۹» ایفای نقش کرده است. کاربران زیادی از این که بعد از سال ها با دیدن یک ویدئو بدون تغییر و دست کاری چهره هالک ایرانی را دیدند شگفت زده و مدعی شدند که سال هاست عکس های سجاد غریبی برای بزرگ نشان دادن عضلات و اندام با فتوشاپ دستکاری می شده است.

در همین زمینه کاربری نوشت: «کاش قبل از این که این بچه فتوشاپی بزرگ شه یکی جلوش رو می گرفت تا الان جونش به خطر نیفته و آبروی کشور رو نبره.»

کاربری نوشت: «من شنیدم برای حضور در این بازی ها به شرکت کننده ها چه ببرن چه ببازن حدود ۳۰۰ هزار دلار پول میدن، منم با این مبلغ حاضر بودم برم یک فصل کتک بخورم.»