لعیا زنگنه: به جرات می‌توانم بگویم این اولین اکران مردمی است که آمده‌ام، اما به حرمت این فیلم و داستانی که دارد فکر کردم باید حضور داشته باشم
بهرنگ دزفولی زاده، کارگردان فیلم بی‌صدا حلزون:
مردم از فیلم‌های سفارشی با فیلم‌نامه‌های کلیشه‌ای خسته شده‌اند، اما با حمایت و دیدن فیلم‌های سینمای مستقل و دغدغه‌مند در سینما می‌توانیم مانع از نابودی سینمای بخش خصوصی و خلاق شویم. نیت ما از دعوت رامین پرچمی این بود که هم به خودمان هم به همه اهالی حوزه فرهنگی یادآوری کنیم چه بازیگران با استعداد و‌ توانمندی داشته‌ایم و حالا از حضورشان بی‌بهره و غافلیم؛ در حالی که امروز از استقبال‌ها متوجه شدید، تماشاگران مشتاق دیدار چنین بازیگرانی در فیلم‌ها هستند.
روزگاری در تلویزیون حال خوش‌تری داشتیم و از دیدن‌ سریال‌ها لذت می‌بردیم، عده‌ای گویا مدت‌هاست قصد دارند هنر تصویر را از بین ببرند یا فقط به شکلی که خودشان دوست دارند فیلم و سریال تولید کنند.می‌خواهم از بازیگری دعوت کنم که همه با او سالها خاطره در ذهن‌مان داریم و باعث شد پای سریال «در پناه تو» بنشینیم و مدت‌ها تکرارش را با ذوق دنبال کنیم. خانم «لعیا زنگنه» بعد از ۲۵ سال به احترام این فیلم و حمایت از دغدغه اجتماعی آن، در یک اکران مردمی حضور پیدا کرده‌اند.
این اکران به میزبانی بهرنگ دزفولی‌‌‌زاده و با همراهی لعیا زنگنه، رامین پرچمی، عباس جمشیدی‌فر، زیبا کرمعلی، سیما خضرآبادی، مهتا محدث، شیدا یوسفی و مه‌لقا می‌نوش بازیگران مهمان، محمد نیکبخت و مجتبی شکری بازیگران فیلم و مهدی نریمانی جانشین تهیه‌کننده و دکتر نیما رضازاده برگزار شد.