فصل اول مسابقه موزیکال معمایی «صداتو» با پخش ۱۲ قسمت چند وقت قبل تمام شد و خبرهایی درباره فصل دومش با هلپرهای جدید به گوش می‌‌رسد. مسابقه‌‌ای که به‌‌خاطر متفاوت‌‌بودن، شاد بودن و البته معمایی بودنش با استقبال مخاطبانی مواجه شد که شاید از رئالیتی‌‌شوهایی از جنس «مافیا» و مشتقاتش خسته شده و دنبال اتفاق تازه‌‌ای بودند. خبر خوب این‌‌که بدون نیاز به خرید اشتراک می‌‌توانید تمام قسمت‌‌های این برنامه را با اینترنت ایرانسل و رایتل تماشا کنید. (برای تماشای صداتو کلیک کنید) اما برویم سراغ بررسی عملکرد هلپرهای این برنامه.  
امیر مهدی ژوله| کمی اشک و کمی نمک
ژوله به‌‌طور حسی فرد خواننده را حدس می‌‌زد و اطلاعات موسیقیایی زیادی نداشت؛ گاهی حدس‌‌هایش درست از آب در می‌‌آمد اما علت اصلی حضورش محبوبیت و نمک ذاتی‌‌اش بود. نمکی که چندان به کار این برنامه نیامد. او گهگاهی احساساتی هم می‌‌شد. با این اوصاف او چیز زیادی به برنامه، شرکت‌‌کننده‌‌ها و اطلاعات موسیقیایی بیننده اضافه نکرد اما به‌‌هیچ وجه روی مخ هم نبود.
محمد بحرانی| فکت‌‌های خوب و شوخی‌‌های اندازه
بحرانی که تجربه صداپیشگی جناب‌‌خان را دارد می‌‌داند به‌‌چه اندازه و در چه زمانی شوخی کند تا مخاطب را بخنداند. او موقع ارائه اطلاعات و تحلیل‌‌هایش به شرکت‌‌کننده جدیت زیادی داشت و تظاهر به داشتن اطلاعات موسیقیایی نمی‌‌کرد. از این نظر او هم شیرین بود و هم تخصصش به کار برنامه می‌‌آمد. (برای تماشای صداتو کلیک کنید)
شبنم مقدمی| ضعیف‌‌ترین هلپر
اطلاعات مقدمی درباره موسیقی و خوانندگی مثل ژوله بود؛ با این تفاوت که ژوله اندازه اطلاعاتش فکت رو می‌‌کرد اما مقدمی سعی می‌‌کرد با تاکید روی یکی دو نکته تکراری، مدام تحلیل‌‌های جدی ارائه کند که حتی روی مخ کیایی هم می‌‌رفت.
محسن شریفیان| شیرین و با سواد      
شریفیان از چهره‌‌های موفق در موسیقی جنوب کشور است؛ درباره فرهنگ و هنر این خطه خونگرم اطلاعات خوبی دارد که در مسابقه هم ارائه می‌‌کرد. اما مدام در تله‌‌های اتاق فکر برنامه می‌‌افتاد و حدس‌‌های اشتباه می‌‌زد. اما با این‌‌که بازیگر نیست خوب می‌‌توانست با تاکید روی لهجه زیبای جنوبی‌‌اش به برنامه گرمی و صمیمیت بدهد. (برای تماشای صداتو کلیک کنید)
نظر شما چیست؟ بهترین هلپر کدام یکی از این چهار نفر بود و فکر می‌‌کنید کدام هلپر در فصل دوم نخواهد بود؟       

این پیشنهادها را هم از دست ندهید:

سریال درام «همگناه» را بدون اشتراک تماشا کنید
سریال درام «همگناه» را بدون اشتراک تماشا کنید

۱۴۰۲/۱۲/۲۲ – ۲۲:۰۰

نظرسنجی: «دینامیت» بامزه‌‌تر بود یا «بخارست»
نظرسنجی: «دینامیت» بامزه‌‌تر بود یا «بخارست»

۱۴۰۲/۱۲/۲۱ – ۲۲:۰۰

.

.

.

.