هر وقت فکر می‌کنیم داستان‌های هالیوودی ته‌کشیده‌ و تکراری شده‌اند ناگهان یک غافلگیری خوب از راه می‌رسد تا با ایده‌های تازه و انرژی زیادش ما را به صنعت سرگرمی امیدوار کند. مثل اتفاقی که با اکران فیلم «شیفت روز» افتاد. فیلمی که ترکیبی است از ژانرهای اکشن، کمدی و فانتزی با بازی «جیمی فاکس» بازیگر فیلم‌هایی چون «مرد عنکبوتی» و «جانگوی رها شده»، «اسنوپ داگ» رپر معروف و الیور مازوچی بازیگر سریال محبوب «دارک».

فیلم درباره یک پدر زحمتکش است که می‌خواهد هزینه‌های درمان و تحصیل دخترش را فراهم کند. برای همین باید کنار شغل معمولی‌اش یک درآمد جانبی داشته باشد. آن‌ هم از یک شغل خطرناک اما نان و آب‌دار یعنی شکار خون‌آشام‌هایی که در نور جزغاله می‌شوند. (برای تماشا کلیک کنید) اما مشکل این‌جاست که پدر زحمت‌کش داستان کارهای خلاف کرده و برای همین نمی‌تواند دندان‌های نیش خوش‌آشام‌ها را در بازارهای رسمی بفروشد، حالا یک مامور تروتمیز همراهش می‌شود تا جلوی تخلفاتش را هنگام شکار بگیرد. اما از بد حادثه چون مادربزرگ یک خون‌آشام مطرح و قدرتمند را کشته، حالا خودش باید شکار شود. این بود داستان نیم‌ساعت اول فیلم، که بعدش همراه می‌شود با کلی اکشن و ماجراجویی خشن، پرخون و البته بامزه که ناشی از تضاد دوشخصیت اصلی است. دو شخصیتی که در همه‌چی نقطه مقابل هم هستند و همین موضوع کمدی موقعیتی بر پایه پارادوکس‌های بامزه ایجاد می‌کند.

فیلم به‌شدت خشن است. سکانس آغازین نفس‌گیری دارد با یک اکشن جالب. دستِ‌کم در هر سکانس درگیری ۱۰ لیتر خون تازه به در و دیوار می‌پاشد. اما فارغ از این خشونت مهارنشده، فیلم واقعاً سرگرم‌کننده است. مثل همیشه با تماشای فیلم از کاشی «فیلم و سریال» پای دوبله فارسی اختصاصی هم برای تازه‌ترین فیلم‌های سینمای جهان در میان است. این هم لینک تماشای فیلم:

>>> لینک تماشای فیلم با دوبله فارسی

نکته ۱: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته ۲: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آلابست» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته ۳: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آلابست بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید: 

.

.

.