جهانی پسارستاخیزی را تصور کنید که در آن هوای سیاره بی‌نهایت مسموم است، یک کلونی بدون تاریخ از انسان‌ها، درحالی‌که نمی‌دانند در کجای سیاره و چه زمانی زندگی می‌کنند داخل یک سیلوی بزرگ و عجیب جمع شده‌اند. سیلویی که سازنده آن مشخص نیست. حتی معلوم نیست دنیای بیرون چطور به ویرانی کشیده شده. اما نظمی آهنین در این سیلو حکم‌فرماست. سیلویی که نمادی از دنیاست.

سریال بی‌نظیر «سیلو» در ژانر علمی، تخیلی و آخرالزمانی، راوی این داستان هولناک، نمادگرایانه و جذاب است که خیلی سریع تبدیل به یکی از محبوب‌ترین آثار ۲۰۲۳ شده است. سریال از کاربران IMDB امتیاز بسیار خوب ۸.۴ و از منتقدان سایت روتن تومیتوز امتیاز ۹۱ از ۱۰۰ را گرفته است. اما فارغ از امتیازها، هیچ‌چیز به‌اندازه تماشای سریال گویای کیفیت جالب آن نیست. (برای تماشای سریال با دوبله اختصاصی کلیک کنید)

چالش مرگ یا کشف حقیقت؟

هولستون کلانتر این جامعه انسانی در سیلو است. همسر او آلیسون یک متخصص فناوری اطلاعات است و درباره واقعیت سیلو و دنیای بیرون دچار تردیدهایی است. طبق قانون سیلو، هرکسی بخواهد از سیلو خارج شود درخواستش پذیرفته می‌شود؛ اما دیگران از دوربینی که در خروجی قرار داده شده؛ شاهد مرگ او در هوای آلوده بیرون خواهند بود. آلیسون معتقد است آن‌چه درباره دنیای بیرون گفته می‌شود و حتی فیلم افرادی که خارج می‌شوند محل تردید است. اما درخواست برای خروج در نگاه ساکنین این کلونی پسارستاخیزی، یعنی مرگ و قطع ارتباط با عزیزان‌شان. داستان با تردیدهای آلیسون شروع می‌شود. یک ماجرای پلیسی را هم به موازات تعریف می‌کند. اما چیزهای که در کنار بازی‌های درخشان بازیگران نامدار سریال مثل ربکا فرگوسن، راشیدا جونز، تیم رابینز و… وجود دارد اول داستان تکان‌دهنده سریال است؛ بعد عظمت شگفت‌انگیز طراحی صحنه و دکور کار که مشابهی در دنیای سریال‌ها ندارد و در پایان، جنبه‌های نمادین سریال که با ذهن مخاطب بازی می‌کند و باعث می‌شود بپذیریم این سریال می‌تواند یکی از خاطره‌انگیزترین تجربه‌های ما باشد. اگر از اینترنت همراه استفاده می‌کنید می‌توانید این سریال را بدون نیاز به خرید اشتراک، با دوبله اختصاصی از لینک زیر تماشا کنید.      

>>> برای تماشای سریال با دوبله اختصاصی کلیک کنید

به دنبال یک قاتل زنجیره‌ای و روانی
به دنبال یک قاتل زنجیره‌ای و روانی

۱۴۰۲/۰۲/۱۶ – ۲۳:۰۰

لطفاً قبل و بعد غذا این فیلم را نبینید!
لطفاً قبل و بعد غذا این فیلم را نبینید!

۱۴۰۲/۰۲/۱۷ – ۲۲:۰۰

دوئل سارق و پلیس بر سر گران‌‌ترین جواهرات
دوئل سارق و پلیس بر سر گران‌‌ترین جواهرات

۱۴۰۲/۰۲/۱۷ – ۲۱:۰۰

این پیشنهادها را هم از دست ندهید:

 

.

.

.