در این مطلب نگاهی داریم به سوژه ها و حواشی های داغ سینمایی در هفته ای که گذشت. 

خبر تلخ هفته

متاسفانه در هفته گذشته، دو چهره پیشکسوت دنیای بازیگری دار فانی را وداع گفتند. بامداد جمعه ۲۴ تیرماه، اسماعیل شنگله کارگردان، بازیگر، مترجم و از اساتید برجسته بازیگری در دانشکده هنرهای دراماتیک بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت. ساعاتی بعد هم در همان روز خبر درگذشت روح الله مفیدی هنرمند سینما و تلویزیون بر اثر سرطان منتشر شد. 

جنجالی هفته

نامه رئیس ساترا درباره برخورد جدی با تخلفات شبکه‌های نمایش خانگی و لغو مجوز فیلیمو و نماوا، حواشی زیادی را به دنیال داشت و واکنش اهالی رسانه را برانگیخت.

بعد از بالاگرفتن این حواشی و واکنش ها، رئیس ساترا در واکنش به اعتراض‌ها نسبت به نامه‌ ارسالی‌اش برای رئیس‌ صداوسیما موضعش را تغییر داده و گفته هنوز تصمیم قطعی برای تعلیق مجوز پلتفرم‌ها گرفته نشده است.

قهرمان هفته

در این هفته پرونده سومین فصل عصر جدید هم بسته شد و علی نظری طولابی به عنوان برنده و قهرمان این دوره از مسابقه استعدادیابی به انتخاب مردم معرفی شد.

ازدواج هفته

جنیفر لوپز ۵۳ ساله و بن افلک ۴۹ ساله بلاخره بعد از آشنایی طولانی با برگزاری یک مراسم خصوصی در لاس وگاس ازدواج کردند.

البته در روزهایی که گذشت خبر ازدواج آناشید حسینی، یکی از بلاگرهای پرحاشیه فضای مجازی که به خاطر ارتباطات پیشین خود چند وقتی سوژه اخبار زرد شده بود، نیز منتشر شد. 

خداحافظی هفته

زمزمه هایی از پایان همیشگی عصرجدید و خندوانه و حتی دورهمی در روزهای گذشته به گوش می رسد. شروع این شایعات به صحبت امین حیایی در فینال عصر جدید و واکنش محمد بحرانی(صدا پیشه جناب خان) به اتمام خندوانه برمی گردد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر از این اخبار لینک های زیر را مطالعه کنید.

حاشیه هفته

حواشی خبر تغییر جنسیت بازیگر معروف در هفته گذشته همچنان ادامه داشت و صحبت های این بازیگر درباره وضعیت فعلی اش همچنان در صدر خبرها بود.