یکی از زیرشاخه‌های فیلم‌های اکشن و جنایی، داستان‌های مربوط به سرقت‌های سریالی از بانک‌ها است. یک گروه دزد حرفه‌ای و باهوش در برابر یک گروه از پلیس‌های متعهد و سخت‌کوش. چنین فرمولی وقتی جذاب‌تر می‌شود که انگیزه سارقان پول نباشد و بانک‌دار هم آدم خوبی نباشد. آن‌وقت است که تماشاگر نمی‌داند از دزدها متنفر باشد یا بانک‌دار؟ برای دزدهای خشن آرزوی موفقیت داشته باشد یا پلیس‌ها؟ فیلم «غارتگران» داستان یک گروه سارق است که از یک مجموعه بانک خاص دزدی می‌کنند. آن‌ها ماسک‌های ترسناکی می‌زنند که مربوط به شخصیت‌های یک بازی معروف کامپیوتری است و با خشونت زیاد و لباس ضدگلوله وارد بانک می‌شوند. آن‌ها برای هر سرقت برنامه‌ای دقیق دارند، یک اسپیکر مخصوص دارند که صدایی ماشینی از آن پخش می‌شود تا دستورات را به کارمندان بانک منتقل کند و صدای خود سارق‌ها شناخته نشود. (برای تماشا کلیک کنید)

چرا ببینیم؟

ماموران پلیس که به‌دنبال کشف راز این سرقت‌های سریالی هستند متوجه می‌شوند بانکی که مورد سرقت قرار می‌گیرد فقط محل نگهداری پول نیست و سارقان هم فقط دنبال پول نیستند. صاحب بانک یک فرد خاص و خطرناک است که در بانکش از مدارک و اسرار مهم آدم‌های با نفوذ شهر نگهداری می‌کند. اسراری که سارقان دنبال دسترسی به آن‌ها هستند. از طرفی سارقان پول‌هایی را بین مردم پخش می‌کنند و با رسانه‌ها هم ارتباط می‌گیرند. حالا پلیس کار دشواری دارد چون با یک گروه تبهکاری معمولی طرف نیست و پای آدم‌های مهم شهر هم به پرونده باز شده. در این فیلم بازیگران شناخته شده‌ای مثل «بروس ویلیس» و «دیو باتیستا» بازی می‌کنند و در نوع خودش اثری موفق است که صرفاً برای سرگرمی ساخته شده است، هرچند که پیچیدگی‌هایی دارد که ممکن است مخاطب را آزار بدهد. پس اگر به تماشای فیلم نشستید خوب دقت کنید چون جزئیات مهم هستند.

>>> تماشای فیلم با دوبله اختصاصی

نکته ۱: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته ۲: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آلابست» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته ۳: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آلابست بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید: 

.

.

.

.