بعد از موفقیت سریال «هانیبال» که داستان مردی باهوش اما آدمخوار بود ساعت سریال‌‌های ترسناک مورد توجه قرار گرفت و «گانیبال» محصول ۲۰۲۲ از کره‌‌جنوبی را باید یکی از آثار خوش‌‌ساخت در این فضا قلمداد کرد. سریال‌‌های ژانر وحشت دنیای خاصی دارند، به‌‌خصوص نمونه‌‌های غربی آن‌‌ها در القای وحشتی عمیق و ملموس به مخاطب ناتوان هستند و در حقیقت زیرمجموعه ژانر جنایی محسوب می‌‌شوند. اما «گانیبال» در ایجاد ترس برای مخاطب موفق است و در عین‌‌حال رگه‌‌هایی از فانتزی را هم دارد.

داستان درباره افسر پلیس جوانی است که وارد یک روستای دورافتاده می‌‌شود. در ظاهر محل جدید ماموریت او روستایی آرام است اما شواهد زیادی خلاف آن را ثابت می‌‌کند. پیدا شدن جسدی سلاخی‌شده، گم شدن فرزندش و دیوانه شدن پلیس قبلی، همه دست‌‌به‌‌دست هم می‌‌دهند تا خبر از یک اتفاق هولناک داشته باشند. اتفاقی مثل آدم‌‌خوار بودن اهالی روستا. اما اگر این ماجرا تائید شود چرا و چگونگی آن هم مهم است، چرا آدم‌‌ها این‌‌کار را انجام می‌‌دهند؟ چطور از دیگران مخفی کردند؟ آیا همه آن‌‌ها به این شکل تغذیه می‌‌کنند؟ شکارشان را از کجا پیدا می‌‌کنند و… با تماشای این سریال با دوبله اختصاصی درگیر یک داستان ترسناک جالب می‌‌شوید.

>>> برای تماشای سریال با دوبله اختصاصی کلیک کنید

اگر از تماشای این سریال لذت بردید می‌‌توانید با مراجعه به بخش «فیلم و سریال» آلابست، با اینترنت همراه و بدون نیاز به خرید اشتراک، فیلم، سریال و مستندهای روز جهان را با کیفیت خوب و دوبله‌‌های اختصاصی تماشا کنید. اگر هم اشتراک بخرید اینترنت شما نیم‌بهاء خواهد بود. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:

6+1 دلیل برای تماشای «آواتار، راه آب»
۶+۱ دلیل برای تماشای «آواتار، راه آب»

۱۴۰۲/۰۱/۱۴ – ۲۳:۰۰

از ویروس تا شهاب‌‌سنگ، فجایع آخرالزمانی به‌‌زبان کمدی
از ویروس تا شهاب‌‌سنگ، فجایع آخرالزمانی به‌‌زبان کمدی

۱۴۰۲/۰۱/۱۴ – ۲۱:۰۰

رازهای اسپانیای رویایی از زبان کاسیاس، ژاوی، پیکه، راموس و...
رازهای اسپانیای رویایی از زبان کاسیاس، ژاوی، پیکه، راموس و…

۱۴۰۲/۰۱/۱۲ – ۲۱:۰۰

.

.

.