سید رضا میر کریمی بعد از فیلم «نگهبان شب» برای فیلم جدید خود با عنوان «رئیسعلی» پروانه ساخت گرفت،این درحالی است که پروانه ساخت فیلم‌های جواد عزتی و سروش صحت هم صادر شده است.

سید رضا میرکریمی که آخرین ساخته‌اش با نام «نگهبان شب» را در سال ۱۴۰۰ جلوی دوربین برد، بعد از گذشت بیش از دوسال از ساخت این فیلم برای اثر جدید خود با نام «رئیسعلی» پروانه ساخت گرفت. هنوز هیچ اطلاعاتی از این فیلم رسانه‌ای نشده ، اما عنوان این اثر نشان می‌دهد که به احتمال میرکریمی سراغ ساخت زندگی «رئیسعلی دلواری» می‌خواهد برود.

براساس زندگی ریسعلی دلواری رهبر قیام جنوب در تنگستان بوشهر علیه نیروهای انگلیس زنده یاد همایون شهنواز در سال ۱۳۵۳ سریال ماندگار «دلیران تنگستان» را کارگردانی کرد و میرکریمی دومین کارگردانی خواهد بود که سراغ زندگی این مبارز جنوبی می‌رود.

علاوه بر سید رضا میرکریمی، شواری صدور پروانه ساخت ، مجوز ساخت فیلم‌های «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی و تهیه‌کنندگی محسن (کامران) حجازی و فیلم «صبحانه با زارفه‌ها» به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی مصطفی احمدی موافقت کرده است.

«صیاد» به کارگردانی جواد افشار ، «میرو» به کارگردانی حسین ریگی‌ ، «مرمر و چند زن دیگر» به کارگردانی غلامرضا کریمی ، «عروسی در برف» به کارگردانی محمدرضا رحمانی،  «به خاطر یک کیف دلار» به کارگردانی جمشید بهرامیان و انیمیشن «انتقام‌جویان» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امید امین نگارشی، موافقت شد دیگر فیلم‌هایی هستند که پروانه ساخت آن‌ها صادر شده است.