سینمای دنیا روی تکرار ایده‌ها و داستان‌های قدیمی متوقف نمی‌شود و تا می‌تواند سراغ پیرنگ‌های تازه می‌رود. «آشوب روان» یکی از این فیلم‌هاست که روایت مهاجرت مردم به سیاره‌ای دور است.

در این سیاره ویروس خاصی باعث مرگ همه زنان می‌شود و مردها هم قابلیت تازه‌ای پیدا می‌کنند. آن‌ها می‌توانند بدون حرف زدن صدای ذهن همدیگر را بشنوند. قابلیتی عجیب که اسباب دردسر هم می‌شود. سال‌ها بعد گروه دیگری از مهاجران به آن سیاره می‌رسند. فرود ناموفق یک سفینه باعث حضور یک دختر جوان در جمع مردان سیاره می‌شود. کسی که شهردار نامیده می‌شود می‌خواهد کنترل سیاره و آدم‌ها را در دست بگیرد و کلیدش هم پیدا کردن دختر جوان است. اما پسر جوانی به‌نام تاد به یاری دختر می‌آید و در کنار هم پی به‌رازهای تاریکی می‌برند که تعیین‌کننده سرنوشت بشریت و سیاره است. (برای تماشا کلیک کنید)

داگ لیمان کارگردانی که با سه‌گانه اکشن و جاسوسی «بورن» به شهرت رسید و با «آقا و خانم اسمیت» محبوب‌تر شد و با «لبه فردا» به اوج رسید، کارگردان این فیلم است. تام هالند که با سری جدید «مرد عنکبوتی» در اوج است کنار دیزی ریدلی جذاب بازیگران این فیلم هستند که اقتباسی است سینمایی از رمان ۳ جلدی «آشوب مداوم». فیلم پیرنگ متفاوت و گره جالبی دارد، اما در اجرا تا حدی نتوانسته ظرفیت‌های کتاب و فیلمنامه را به اجرا بگذارد. اما اگر اهل اکشن‌های علمی و تخیلی درباره پادآرمانشهرهای آخرالزمانی هستید سراغ خوب فیلمی آمده‌اید.

>>> لینک تماشای رایگان فیلم با دوبله اختصاصی

نکته ۱: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  

نکته ۲: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آلابست» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.

نکته ۳: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.       

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آلابست بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:  

.

.

.

.

.