نیکلاس کیج همچون بسیاری از ما موفقیت ها و چالش هایی در روابط عاشقانه ی خود داشته است. همه ی دشواری ها او دست از تلاش برای رسیدن به رابطه ای بادوام برنداشته است. او حالا وارد پنجمین ازدواج خود شده است و امیدوار است این بار موفقیت آمیز باشد.

پاتریشیا آرکت

تلاش خستگی‌ناپذیر بازیگر مشهور برای یافتن همسر

 نیکلاس کج با پاتریشیا آرکت مواجهه ای تصادفی در یک رستوران داشت. در این ملاقات نیکلاس از پاتریشیا خواستگاری کرد، اما او در ابتدا نپذیرفت، اما قبول کرد با او وارد رابطه عاشقانه شود.

رابطه ی آن ها خیلی زود به ازدواج منتهی شد و آن ها در سال ۱۹۹۵ با یکدیگر پیمان زناشویی بستند. اما زندگی مشترک شان دوامی نداشت و در سال ۲۰۰۱ تقاضای طلاق دادند.

لیزا ماری پریسلی

تلاش خستگی‌ناپذیر بازیگر مشهور برای یافتن همسر

در سال ۲۰۰۰ نیکلاس فرصت ملاقات با لیزا ماری پریسلی، دختر الویس پریسلی را در یک مراسم پیدا کرد. به گفته ی خودش، فوراً مجذوب او و چشمان زیبا و پرروحش شد.

 علیرغم فراز و نشیب های رابطه شان، آن ها در نهایت در سال ۲۰۰۲ تصمیم به ازدواج با یکدیگر گرفتند. با این بعد از چند ماه تقاضای طلاق دادند و در سال ۲۰۰۴ جدایی خود را نهایی کردند.

آلیس کیم

تلاش خستگی‌ناپذیر بازیگر مشهور برای یافتن همسر

نیکلاس ۴۰ ساله ۲ ماه بعد از آشنایی با آلیس کیم ۱۹ ساله تصمیم به ازدواج با او گرفت.

در ابتدا مادر کیم به دلیل اختلاف سنی او و نیکلاس مخالف ازدواج شان بود اما به مرور زمان نیکلاس توانست رضایت او را جلب کند.

این زوج یک سال پس از ازدواج شان صاحب پسری به نام کال- اِل شدند.

زندگی مشترک نیکلاس و کیم بعد از ۱۲ سال به پایان رسید و نیکلاس در ۵۴ سالگی بار دیگر مجرد شد.

رابطه ی نیکلاس و کیم علیرغم جدایی شان با یکدیگر دوستانه باقی ماند و کیم حتی در مراسم ازدواج پنجم نیکلاس شرکت کرد.

اریکا کویکه

تلاش خستگی‌ناپذیر بازیگر مشهور برای یافتن همسر

نیکلاس و اریکا کویکه که یک یک میکاپ آرتیست بود پیش از ازدواج شان در سال ۲۰۱۹ یک سالی با یکدیگر در رابطه عاشقانه بودند. با این حال، بعد از مراسم ازدواج طولی نکشید که نیکلاس پی برد دچار اشتباه شده و تنها ۴ روز بعد از ازدواج شان تقاضای طلاق داد.

ریکو شیباتا

تلاش خستگی‌ناپذیر بازیگر مشهور برای یافتن همسر

نیکلاس با همسر پنجم خود، ریکو شیباتا از طریق دوستان مشترک شان در زمان حضور در ژاپن برای بازی در یکی از فیلم هایش پاشنا شد. بعداً نیکلاس وقتی ریکو در ژاپن بود از طریق تماس تصویری از ریکو خواستگاری کرد. او نیز پذیرفت و آن ها در سال ۲۰۲۱ با یکدیگر ازدواج کردند.

به پیج اینستاگرامی «آلابست» بپیوندید