امیرحسین مقصودلو و سحر قریشی که چند ماهی است پروژه‌وار و با روش های مختلف در حال جذب بازدید برای صفحات خود هستند، بازی جدیدی را شروع کرده اند. بازی که چهره دیگری از فرآیند آشنایی و رابطه این دو را نشان می دهد. تتلو و سحر که چند ماهی بود در پست های خود می گفتند دنبال ازدواج و فرزندآوری هستند حالا با کلمات رکیک و غیرقابل انتشار از یکدیگر یاد می کنند! تتلو حالا با معتاد خواندن خود و سحر قریشی  از خانواده‌اش می خواهد تا بیایند و دخترشان را تحویل بگیرند و از آن طرف سحر قریشی با الفاظ رکیک و جملاتی به دور از ادب پاسخ تتلو را می دهد!

بیایید با هم یک دور ماجرا تتلو و سحر را مرور کنیم

اوایل اسفند ماه سال گذشته بود که خبر شروع رابطه تتلو و سحر قریشی در فضای مجازی منتشر شد

اتفاقی که برخی آن را تایید..

 

و برخی پیش بینی های دیگری داشتند

با این حال رابطه تتلو و سحر با ظاهری عاشقانه رونمایی شد

قضیه این ارتباط کاملا خانوادگی شد 

آنقدر خانوداگی که خواهر تتلو خبر از نوه دار شدن شان داد!

کنسرت تتلو با حضور سحر قریشی پولهای زیادی را به سمت خود جذب کرد. به طوریکه عده ای از خارج شدن ارز از ایران ابراز ناراحتی کردند.

 اما بلافاصله بعد از آن زمزمه های درخواست تکراری تتلو برای بازگشت به ایران منتشر شد

اما ظاهرا  پروژه همچنان ادامه دارد. خیلی سریع و در فاصله زمانی کوتاه بعد از کنسرت خبر دعوای این دو چهره پر حاشیه منتشر شد

دعوایی که در ظاهر یک طرفش یک زن ایرانی حرف گوش کن و طرف دیگر مرد غیرتی عصبانی رخ نشان داد!

قریشی و مقصودلو که طعم کلیک های فضای مجازی و فروش میلیاردی کنسرت را چشیده اند حالا همچون دو چهره زنجیر پاره کرده در وسط میدان، با عربده کشی و فحش کاری برای مخاطبان شان پست منتشر می کنند

پست تازه ی امیر حسین مقصودلو: من نمیفهمم این زنا چشونه!! واقعا مشکل دارن!! من واقعا دوست ندارم این وضعیت رو ! از همین الان مجرد بودن خودمو اعلام میکنم! دائما بد اخلاقی بی احترامی و بی کاری!! انگار جیمی استخدام کرده!! خانم #قریشی اعتیاد دارن راستش یه روز مواد بهشون نمیرسه یه جور دیگه میشن!! من خودمم معتادم بد تر از اون! لطفا خانواده ش بیان تحویلش بگیرن!من گ**ه خوردم با ایشون ارتباط برقرار کردم!

سحر قریشی نیز در پاسخ به تتلو بعد از نشان دادن سطح ادب، فرهنگ و اجتماعی خود با جمله: «دیگه تکرار نمیشه قول میدم تکرار شد خودم برم و اینجوری با آبروی خودمو خودتون بازی نشه»  نقش خود را در این بازی جدید اجرا کرد!