ماتیاس شوایگهوفر بازیگر دوست‌داشتنی فیلم‌‌هایی مثل «بارون قرمز» و «کورسک» یک ایده درخشان از زاک اسنایدر را تبدیل به فیلمی جذاب و جاه‌‌طلبانه کرده و خودش هم نقش اول را برداشته تا در کنار ناتالی امانوئل بازیگر جذاب و محبوب سریال «گیم آوتروز»، ارتش دزدان را برای بزرگ‌ترین سرقت تاریخ رهبری کنند. (برای تماشا کلیک کنید)

فیلم «ارتش دزدان» داستان یک متخصص گاوصندوق‌‌هاست که کسی جدی‌‌اش نمی‌‌گیرد. او به یک مسابقه عجیب بازکردن گاو صندوق‌‌های پیچیده دعوت می‌‌شود و بعد از رقابتی نفس‌‌گیر می‌‌شود عضو تیمی از دزدان حرفه‌‌ای که قرار است به پیچیده‌‌ترین گاوصندوق دنیا که هیچ‌‌کس نتوانسته آن‌‌ را رمزگشایی کند، نفوذ کنند تا گنجینه‌‌ای استثنایی را سرقت کنند. فیلم ترکیبی از ژانرهای جذابی مثل ماجراجویی، اکشن، معمایی و جنایی است که گاهی کمی ترسناک هم می‌‌شود. تعقیب و گریزهای خوبی دارد و نکته جالبش حضور یک تیم باحال و خلافکار است که هرکدام یک مهارت جالب دارد. مثل تمامی این‌‌جور تیم‌‌ها یک هکر باهوش، یک راننده خوب، یک مغز متفکر و… در تیم هست. اما هر کار بزرگی دردسرهای خاص خودش را دارد و اگر توام با هیجان و اتفاق‌‌های باحال نباشد که فیلم این‌قدر نمی‌‌فروشد. لوکیشن‌‌های فیلم جذاب و تصویربرداری حال و هوایی در خدمت لحن کمدی فیلم دارد تا با یک اثر خشک و خشن مواجه نباشیم. دوبله فارسی حرفه‌‌ای و اختصاصی لذت تماشای این فیلم را دو برابر می‌‌کند و کافی است روی لینک زیر کلیک کنید. 

>> لینک تماشای فیلم با دوبله اختصاصی        

نکته ۱: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  

نکته ۲: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آلابست» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.

نکته ۳: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.       

این پیشنهادها را هم از دست ندهید:

.

.

.

.