اگر می‌‌شد با روح یکی از عزیزان‌‌تان که تازه فوت کرده همکلام شوید به او چه می‌‌گفتید؟ آیا حسرت این اتفاق را دارید؟ حسرت همکلامی با کسی‌‌ که تا وقتی بود قدرش را ندانستید اما حالا دل‌‌تان لکه زده برای این‌‌که دوباره صدایش را بشنوید و کمی با او گپ بزنید. درد دل کنید و … فیلم «من کاملاً خوبم» تجربه‌‌ای کمدی و ماورائی درباره همین حسرت است. درباره مواجهه ما با مرگ عزیزان و… (تماشای فیلم با زیرنویس فارسی)

کجایی رفیقم؟ دقیقاً کجایی؟

فیلم «من کاملاً خوبم» داستان زنی به‌‌نام ونسا است که روزهای سختی را سپری می‌‌کند، سوگوار مرگ بهترین دوستش است و برای همین تلاش می‌‌کند شرایط را تغییر دهد. سفری برنامه‌‌ریزی می‌‌کند تا از حال بدش فاصله بگیرد. اما سوگواری همیشه چنان در روح و روان ما رخنه می‌‌کند که به‌‌راحتی قابل فراموشی نیست. ونسا در طول سفر کم‌کم روح جنیفر را می‌‌بیند که اطرافش پرسه می‌‌زند. اشتباه نکنید، با یک فیلم ژانر وحشت یا معمایی از آن‌‌هایی که روح بیچاره دنبال کشف حقیقت و آرامش است طرف نیستید، فیلم یک کمدی درام خاص است که به فانتزی هم تنه می‌‌زند و سعی می‌‌کند سوگواری برای عزیزان را از زاویه بهتری ببیند و به سئوالات ذهنی ما درباره شکل مواجهه با این رویا که اگر عزیز سفرکرده‌‌ای را ببینیم چه می‌‌کنیم پاسخ می‌‌دهد. یک فیلم تاحدی شاعرانه و متفاوت که برای سلیقه‌‌های خاص جذاب است.

>>> تماشای فیلم با زیرنویس فارسی

نکته ۱: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آلابستتان را به روز کنید.  
نکته ۲: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آلابست» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته ۳: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آلابست بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:

مینیون‌های گوگولی دستیار یک ابرشرور می‌شوند
مینیون‌های گوگولی دستیار یک ابرشرور می‌شوند

۱۴۰۱/۱۲/۱۴ – ۲۰:۰۰

رازهای این سیاره بی‌نقص که در آن زندگی می‌کنیم
رازهای این سیاره بی‌نقص که در آن زندگی می‌کنیم

۱۴۰۱/۱۲/۱۳ – ۲۲:۰۰

«مردی به‌نام اوتو» اقتباسی از رمان بکمن درباره مفهوم زندگی
«مردی به‌نام اوتو» اقتباسی از رمان بکمن درباره مفهوم زندگی

۱۴۰۱/۱۲/۱۳ – ۲۰:۰۰

.

.

.