قیمت مژه مصنوعی سه بعدی و طبیعی

چهره خانم‌ها در زیبایی آنها نقش بسیار زیادی دارد. خصوصاً اینکه بخش چشم‌ها مد نظر باشد. برای همین لوازم آرایشی مختلفی برای آرایش و زیبا سازی یخش‌های مختلف چشم وجود دارد که یکی از پرطرفدارترین‌ها مژه مصنوعی می‌باشد.

مژه‌های مصنوعی در انواع مختلف طبیعی و مصنوعی وجود دارند که به صورت یک تکه، سه بعدی و موارد دیگر مثل دانه ای وجود دارند. در این پست قصد داریم به بررسی انواع مختلفی از این مژه‌های مصنوعی پرداخته و در خرید مژه مصنوعی ارزان قیمت به شما کمک کنیم. اما پیش از این ببینیم که نحوه گذاشتن مژه مصنوعی چگونه است. همچنین برای مشاهده محصولات آرایشی مرتبط با چشم می‌توانید به صفحه لوازم آرایشی مراجعه کنید.

نحوه گذاشتن مژه مصنوعی

گذاشتن مژه بستگی به نوع آن دارد. مژه‌ها بیشتر در دو نوع زیر هستند.

  • یک تکه: این نوع مژه‌ها به صورت یک تکه است که روی مژه قرار می‌گیرد. نحوه گذاشتن این مژه‌ها به این صورت است که ابتدا چسب مژه را به آن آغشته کرده و پس از مکث چند ثانیه‌ای به کمک پنس آن را روی مژه قرار می‌دهند.
  • تکی: این مژه‌ها در آرایشگاه به صورت تک‌تک کاشته می‌شود. معمولاً تا دو ماه دوام دارند و تنها بدی که دارند ممکن است برای برخی افراد باعث ریزش مژه خود آنها شود.

نوع مصنوعی این مشکلات را نداشته و هر زمان که بخواهید می‌توانید از آن استفاده کنید. این مژه‌ها بسته به اینکه از موی طبیعی یا مصنوعی ساخته شده باشند هر یک دارای کیفیت خاص خود هستند که تا چند بار میتوان از آنها استفاده کرد.

خرید مژه مصنوعی با توجه به ظاهری که می‌خواهید داشته باشید

صرف‌نظر از دسته‌های کلی مژه مصنوعی، هر مدل مژه مصنوعی به‌شکل خاصی ساخته می‌شود که برخی از آنها کوتاه، بلند، پرپشت یا موتاه‌بلند هستند. برای انتخاب مژه مصنوعی اول باید ببینید چه ظاهری می‌خواهید داشته باشید.

در صورتی که سایت یا کسب و کاری در این زمینه دارید، می‌توانید با مراجعه به صفحه تبلیغات و پر کردن فرم درخواست معرفی، پلن‌های آلایست را جهت درج تبلیغات در سایت مشاهده کنید.

خرید مژه مصنوعی
  1. مژه با موهای طبیعی؛ برای داشتن ظاهری زیبا و لطیف

اگر دوست دارید ظاهرتان زیبا و طبیعی به نظر برسد، مژه‌های مصنوعی را با موهای طبیعی انتخاب کنید. مژه مصنوعی که از موهای طبیعی ساخته شده است، به‌خوبی با مژه‌های واقعی خودتان ترکیب می‌شود و به‌همین‌دلیل ظاهر طبیعی‌تری به چهره شما می‌دهد. یادتان باشد اگر این مژه‌ها را انتخاب می‌کنید، حتما از آنها مراقبت کنید زیرا یک‌بارمصرف نیستند. این مژه‌ها برای جلسات، رویدادهای اتفاقی و پیش‌بینی نشده و استفاده روزانه مناسب هستند.

خرید بهترین مژه
  1. مژه‌های کوتاه‌بلند؛ برای حفظ فرم اصلی مژه‌ها

مژه‌های کوتاه‌بلند مژه‌هایی هستند که در آنها به‌صورت یک‌درمیان از مژه‌های کوتاه و بلند استفاده شده است. این ویژگی باعث می‌شود کاملا شبیه مژه‌های طبیعی به نظر بیاید. البته مژه‌های کوتاه‌بلند کاملا از موی مصنوعی درست شده‌اند و فقط ظاهرشان طبیعی است. این مژه‌ها را می‌توانید روزانه استفاده کنید.

راهنمای خرید مژه مصنوعی
  1. مژه‌های پرپشت؛ برای به‌چشم‌آمدن مژه‌ها در صورت

اگر می‌خواهید مژه‌ها در صورت‌تان بیشتر به چشم بیایند، از مژه‌های پرپشت استفاده کنید. این مژه‌ها معمولا از موی مصنوعی ساخته شده‌اند و با برچسب فول ولوم (full volume) یا پرحجم در بازار موجود هستند. نوار آنها ضخیم‌تر است و موهای بیشتری در آنها به کار برده‌اند. با این مژه‌ها چشم‌هایتان بیشتر جلب‌توجه می‌کند. مژه‌های مصنوعی پرپشت برای مجالس عروسی، پارتی‌ها و مهمانی‌های شب مناسب هستند.

انواع مژه مصنوعی

برای اینکه بتوانید انتخاب بهتری در خرید مژه مصنوعی داشته باشید ابتدا لازم است با انواع آن آشنا شوید:

  • مژه مصنوعی‌های نواری

این نوع مژه‌ها در دو نوع در بازار موجود می‌باشد. نوع اول و معمول آن، مژه‌ها روی نوار‌های مشکی و نسبتا ضخیم قرار گرفته‌اند که مناسب افرادی است که برای آرایش از خط چشم استفاده می‌کنند و آرایش چشم غلیظ‌تری دارند.

نوع دوم مژه‌ها بر روی نوار‌های نامرئی قرار گرفته‌اند. این مژه‌ها بر روی چشم بسیار طبیعی دیده میشود و می‌توان حتی بدون داشتن آرایش چشم از آن‌ها استفاده نمود. هر دوی این‌ها با طول‌های متفاوت در بازار موجود هستند

  1. مژه مصنوعی کامل: مژه مصنوعی کامل، رایج‌ترین نوع مژه است و گذاشتن آن هم زمان کمی می‌برد. مژه‌ها روی نواری قرار گرفته اند که آن نوار به کمک چسب مژه روی پلک می‌چسبد.
  2. مژه مصنوعی نیمه: مژه مصنوعی نیمه، روی نوار کوتاه تری قرار گرفته و معمولا فقط نیمه بیرونی پلک را پوشش می‌دهد. همین موضوع باعث می‌شود تا این نوع مژه‌ها طبیعی‌تر به نظر رسیده و کاربرد و گذاشتن آن‌ها راحت‌تر باشد. مژه مصنوعی نیمه برای هر نوع چشم افتاده و گربه‌ای عالی است. گوشه‌ی رو به بالای این نوع مژه ها، قسمت بیرون چشم را بالا کشیده و خط مورب و زیبای چشم را بیشتر جلوه می‌دهد.

همچنین، این نوع مژه مصنوعی، برای چشم‌های نزدیک به هم یا چشم‌های گرد هم بسیار مناسب است. چون گوشه‌های داخلی چشم را باز گذاشته و کمک می‌کند فرم چشم کشیده‌تر شود.

  • مژه مصنوعی شاخه‌ای (دانه‌ای)

مژه های شاخه ای که که معمولا با نام های دسته ای، خوشه ای و چند تایی نیز شناخته می شوند دقیقا یک مدلی بزرگ تر از دانه ای هستند به این صورت که انگار چندین مژه دانه ای را کنار هم قرار داده باشید. این مژه مشکلات مژه های نواری را تا حدی برطرف کرده و مشکلات مژه دانه نیز تا حدی برطرف کرده است.

در مژه های نواری اگر شما به درستی نتوانید مژه نواری را بچسبانید کمی از گوشه های ان بلند می شود و فرم چشم تان خراب می شود. اما در مژه های شاخه ای دیگر خبری از این مشکل نیست و بسیار راحت روی چشم شما سوار می شوند و قرار می گیرند.

همچنین میزان زمان لازم برای وصل کردن آن نیز خیلی کم تر است زیرا مثل نواری نیاز به چندین بار امتحان ندارد و مثل دانه ای نیز نیازی نیست مدتی صبر کند تا آنها را بچسبانید بلکه خیلی سریع می توانید آن را قرار دهید.

  • مژه مصنوعی آهنربایی

این مدل در واقع یک شکل خاص از مژه است و به صورت دانه و شاخه ای نیز فروخته می شود. در واقع این مژه دو لایه دارد که بین آنها آهنربایی ضعیفی قرار دارد. شما یکی از لایه ها را در بالای چشم خود قرار می دهید و دیگری را زیر مژه های خود قرار می دهید به این صورت آنها به هم متصل می شوند و دیگر نیازی به چسب ندارند.

یکی از ویژگی های مهم این مژه ها این است که نیازی به چسب و دردسرهای کار کردن با آن را ندارد و خیلی راحت می توانید از آن استفاده کنید. همچنین برای افرادی که اولین بار از مژه مصنوعی استفاده می کنند می تواند گزینه خیلی خوبی باشد زیرا استفاده از آن واقعا راحت است.

خرید مژه مصنوعی با توجه به فرم چشم‌ها

مژه‌های مصنوعی باید زیبایی چشم‌ها را تکمیل کنند، نه اینکه مانند چیزی اضافی روی صورت جلب‌توجه کنند. مژه‌های مصنوعی باید به‌شکلی روی چشم‌ها بنشینند که هرکسی با دیدن آنها زیبایی چشم‌هایتان را تحسین کند.

برای چشم‌های فرورفته و گود

اگر چشم‌هایتان فرورفته است بهتر است از مژه‌های بلند و چشمگیر استفاده کنید. چشم‌های فرورفته معمولا بزرگ‌تر از چشم‌های برآمده هستند و انگار درون جمجمه رفته‌اند. استخوان ابرو برجسته است و به‌همین‌دلیل باید مژه‌ها بلند باشند تا زیباتر جلوه کنند. مژه‌ای را انتخاب کنید که بیشترین طول را در وسط داشته باشد و بلندی انتهای آن در حد متوسط باشد.

برای چشم‌های گرد

اگر چشم‌هایتان گرد است، از مژه‌های کم‌پشت سبک و پرمانند استفاده کنید. مژه‌های کم‌پشت به چشم‌هایتان شکل گربه‌ای می‌دهند. چشم‌های گربه‌ای برای خانم‌ها واقعا زیباست. اگر دوست داشتید می‌توانید از مژه‌های دانه‌ای استفاده کنید. مژه‌های دانه‌ای بلندتر را برای گوشه‌های بیرونی چشم بگذارید.

برای پلک‌های افتاده

اگر پلک چشم‌هایتان حالت افتاده دارد و چشم‌هایتان تاحدودی زیر پلک مخفی هستند، مژه‌هایی را انتخاب کنید که انتهای آن باریک‌تر باشد.

در چشم‌هایی که پلک روی آنها افتاده است، خط شکست پلک زیر بخش بالایی پلک یا استخوان ابرو پنهان شده است. وقتی از مژه مصنوعی روی آن استفاده می‌کنید، بهتر است از مژه‌هایی استفاده کنید که در قسمت مرکز بلندتر هستند. انتهای این مژه‌ها در دو طرف باید باریک‌تر باشد که تاحدودی به چشم‌ها عمق بدهد.

برای چشم‌های تک‌پلکی یا مونولید

اگر چشم‌های تک‌پلکی یا مونولید دارید، پلک‌تان از ابرو تا چشم صاف است و مانند پلک چشم سایر افراد چروک و خطوط شکست را ندارد. برای این چشم‌ها از مژه‌های سبک و تاحدی پرزدار استفاده کنید. مژه‌های پرزدار موهای نرم اما ضخیمی دارند که روی یکدیگر انباشته شده‌اند و می‌توانند ظاهری مخملی و زیبا ایجاد کنند.

اگر چشم‌های مونولید دارید از مژه‌های سنگین و پرپشت استفاده نکنید، زیرا این مژه‌ها برای شما بیش‌ازحد جلوآمده نشان می‌دهند و به‌همین‌دلیل غیرطبیعی به نظر خواهند رسید. بنابراین سعی کنید دنبال مژه‌هایی باشید که زیاد متراکم نباشند.

برای چشم‌های بادامی

اگر چشم‌هایتان بادامی و کشیده است، هر مژه مصنوعی که دوست داشته باشید می‌توانید انتخاب کنید. این نوع چشم با هر نوع مژه‌ای جوردرمی‌آید. فقط کافی است آنها را با توجه به موقعیتی که در آن هستید انتخاب کنید. برای نمونه، از مژه‌های کوتاه و سبک به‌شکل روزانه استفاده کنید و مدل‌های پرپشت و ضخیم را برای مهمانی‌های شب کنار بگذارید.

خرید ۳۰ مدل مژه مصنوعی طبیعی و سه بعدی

حال که با انواع مژه آشنا شده و با نحوه گذاشتن آنها آشنا شدید در ادامه به معرفی ۱۰ مدل از مژه‌های مصنوعی طبیعی و سه بعدی می‌پردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *