خرید و قیمت لیزر موهای زائد فیلیپس مدل SC2009/60

لیزر بدن فیلیپس SC2009/60 یکی از بهترین لیزر از بین بردن موهای زائد بدن است که توسط شرکت فیلیپس تولید شده است. این لیزر دارای سری‌های مختلف برای رفع موهای مناطق مختلف بدن است. این دستگاه ۳ عدد سری دارد. سری مخصوص صورت با اندازه‌ی ۲ سانتی‌متر و سری مخصوص بدن با اندازه‌ی ۴ سانتی‌متر می‌تواند موهای صورت و بدن را به‌طور کامل از بین ببرد.

استفاده از دستگاه لیزر از بهترین روش‌های از بین بردن دائمی موهای زائد بدن است. با استفاده از دستگاه لیزر خانگی تا مدت طولانی اثری از موی زائد بر روی بدن بانوان باقی نمی‌ماند، منتهی به مراتب هزینه این دستگاه نسبت به سایر دستگاه‌های موبر زنانه بیشتر بوده و باید روی استفاده از آن یک دید بلند مدت داشته باشید که به مرور حجم موهای زائد بدن را کمتر و کمتر می‌کند.

امروزه اکثر خانم‌ها برای رفع موهای زاید بدن از دستگاه ازبین‌برنده‌ی موی بدن استفاده می‌کنند. هرچه قابلیت‌های این دستگاه‌ها بیشتر باشد، به میزان کاربردی‌بودن این دستگاه می‌افزاید. در ادامه قصد داریم به بررسی و خرید لیزر بدن فیلیپس SC2009/60 پرداخته و شما را با این مدل آشنا کنیم.

Philips SC2009/60 Laser Hair Remover

مشخصات کلی لیزر بدن فیلیپس SC2009/60

داشتن سری مخصوص برای هر ناحیه از بدن یکی از ویژگی‌های کلیدی هر لیزر موبر است. این محصول دارای سه سری مختلف است که امکان از بین بردن ضخیم‌ترین موها را به طور کامل می‌دهد. برای اینکه امکان استفاده در هر جایی را داشته باشید، شرکت فیلیپس آن را به باتری قابل شارژ مجهز کرده و تنها به شکل بی سیم قابل استفاده است. تعداد پرتاب فلش برای این محصول به تعداد ۲۵۰۰۰۰ عدد است. با یک شارژ کامل لیزر از بین برنده موی بدن SC2009/60 به مدت ۱۰۰ دقیقه می‌توانید ۳۷۰ بار پرتاب فلش را روی پوست انجام دهید.

اصلی‌ترین ویژگی که هر حذف کننده موی زائد بدن نیاز دارد، محافظت بدن از اشعه‌های UV است که در اثر این محصول تولید می‌شود. این محصول نیز دارای این ویژگی بوده و از پوست بدن در برابر اشعات مضر محافظت خواهد کرد. با استفاده از ۵ سطح انرژی درنظرگرفته برای این کالا می‌توان متناسب با رنگ پوست و ضخامت مو، از پرتاب فلش با قدرت متفاوت استفاده کرد.

در صورتی که سایت یا کسب و کاری در این زمینه دارید، می‌توانید با مراجعه به صفحه تبلیغات و پر کردن فرم درخواست معرفی، پلن‌های آلایست را جهت درج تبلیغات در سایت مشاهده کنید.

این لیزر بدن مجهز به سیستم ECO (Eco System Friendly) یا محافظت از محیط زیست است؛ به این معنی که در طراحی و ساخت این محصول، مواد و امکاناتی در نظر گرفته شده است که کم‌ترین آسیب را به محیط می‌رساند. در جدول زیر مشخصات کامل این محصول را مشاهده می‌کنید.

مدل لیزرphilips SC2009/60
تکنولوژی اصلاحنوری (IPL)
منبع تغذیهباتری قابل شارژ(بی سیم)
تعداد سری۳ عدد
وزن دستگاه۱۱۰۰ گرم
سایر توضیحاتقابلیت پرتاب ۲۵۰۰۰۰ فلش
اندازه‌ی سری مخصوص صورت: ۲ سانتی‌متر
اندازه‌ی سری مخصوص بدن: ۴ سانتی‌متر
اندازه‌ی سری مخصوص مناطق محدود: ۲ سانتی‌متر
مجهز به فیلتر محافظ UV
دارای قابلیت پرتاب نور در ۵ سطح انرژی
مدت زمان شارژ: ۱۰۰ دقیقه
تعداد پرتاب فلش پس از هر بار شارژ: ۳۷۰ عدد
از پرتاب نور به مناطق آسیب دیده‌ی پوست جلوگیری شود
دارای نشان Eco
ابعاد: ۲۲ × ۱۶ × ۷ سانتی‌متر
Philips SC2009/60 Laser Hair Remover

بررسی تخصصی لیزر بدن فیلیپس SC2009/60

دستگاه‌های لیزر موهای زائد چند سالی است که خود را به عنوان یکی از راه حل‌های مؤثر برای از بین بردن موهای بدن معرفی کرده‌اند و افراد زیادی هم به آن‌ها جذب شده‌اند. تاثیرگذاری بالای این دستگاه‌ها نسبت به روش‌های دیگر از بین بردن موهای زائد باعث شده افراد هزینه‌ی بالا و مراجعه به کلینیک‌های زیبایی را به جان بخرند تا از دست موهای chSn بدنشان خلاص شوند.

البته با به بازار آمدن دستگاه‌های لیزر خانگی یا IPL، امکان استفاده از این روش درخانه هم فراهم شده و افراد می‌توانند با صرف هزینه و وقت کمتر موهای زائد بدن خود را از بین ببرند.

Philips SC2009/60 Laser Hair Remover

امکانات لیزر صورت فیلیپس SC2009/60

لیزر موهای زائد فیلیپس مدل SC2009/60 مثل تمام دستگاه‌های لیزر خانگی از تکنولوژی IPL استفاده می‌کند. IPL نسبت به لیزری که در دستگاه‌های حرفه‌ای مخصوص کلینیک استفاده می‌شود ضعیف‌تر است. این مسئله به این خاطر است که استفاده از لیزرهای قوی در محیط خانه امن نیست و می‌تواند برای کاربران خطرآفرین باشد.

البته IPL قدرت کافی برای از بین بردن موهای زائد را دارد و استفاده از آن کاملاً نتیجه‌بخش است. یکی از مزیت‌های مدل SC2009/60 شارژی و بی‌سیم بودن آن است که موجب شده دست و پا گیر نباشد. این مدل با داشتن سه سری مخصوص صورت، بدن و مناطق محدود کاملاً کاربردی است و این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند که همه جای بدن خود را به سادگی لیزر کند.

سری مخصوص صورت با مساحت ۲ سانتی‌متر مربع طوری طراحی شده که برای پوست حساس صورت مناسب باشد و به آن آسیب نزد. از طرف دیگر سری مخصوص بدن که ۴ سانتی‌متر مربع مساحت دارد باعث می‌شود کاربر سریع‌تر قسمت‌های بزرگ مثل پاها را لیزر کند.

از آن‌ جایی که دستگاه‌های لیزر می‌توانند برای کاربران بی‌تجربه خطرآفرین باشند، سازنده‌های لیزر موهای زائد فیلیپس SC2009/60 تمام سعی خود را کرده‌اند تا ایمنی کاربران را حفظ کنند. در همین راستا برای این دستگاه یک فیلتر UV دارد تا از تابش اشعه‌ی مضر به پوست جلوگیری کند.

همچنین شدت پرتاب فلش آن در ۵ سطح انرژی تنظیم می‌شود که کاربر می‌تواند با توجه به آستانه‌ی درد و نوع پوست خود از آن‌ها استفاده کند. در ضمن این دستگاه به سیستمی مجهز است که از پرتاب فلش‌های تصادفی جلوگیری می‌کند. لازم به ذکر است که مدت زمان شارژ کامل این دستگاه ۱۰۰ دقیقه است و پس از آن قابلیت پرتاب ۳۷۰ فلش را دارد.

معمولاً نتایج استفاده از این دستگاه پس از چهار هفته استفاده نمایان می‌شوند. البته برای حفظ نتایج باید هر ۴ تا ۸ هفته یک بار نواحی مورد نظر را لیزر کنید. همچنین سازگاری آن با انواع مو مثل موهای بلوند تیر، قهوه‌ای و مشکی باعث می‌شود افراد زیادی بتوانند از آن استفاده کنند.

البته این دستگاه‌ هم مثل دستگاه‌های دیگری که از فناوری‌های نوری استفاده می‌کنند، روی موهای قرمز، بلوند روشن، سفید و خاکستری تاثیری ندارد. این مسئله به این دلیل است که نور تنها به فولیکول‌ها یا رنگ‌دانه‌های تیره جذب می‌شود و اگر فولیکول تیره در مو وجود نداشته باشد یا پوست فرد تیره باشد، نور به آن جذب می‌شود و پوست آسیب می‌بیند.

Philips SC2009/60 Laser Hair Remover

جمع‌بندی نهایی

در پایان این که برای لیزر موهای زائد فیلیپس (Philips) مدل SC2009/60 با ایمنی بالا و قابلیت‌هایی که دارد، می‌تواند برای کاربری خانگی گزینه‌ی مناسبی باشد و نیازهای فرد را به خوبی رفع کند. البته توجه داشته باشید که اگر جز مواردی هستید که نباید از دستگاه لیزر استفاده کنید، به هیچ وجه این کار را انجام ندهید. افرادی که استفاده از لیزر برای آن‌ها ممنوع است در دفترچه‌ی راهنمای دستگاه آمده‌اند.

در این پست به بررسی و خرید لیزر بدن فیلیپس مدل SC2009/60 با قیمت ارزان پرداخته و شما را با امکانات و قابلیت‌هایی که این لیزر از بین برنده موهای زائد بدن در اختیارتان قرار می‌دهد آشنا کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *