خبرگزاری دانشجو/ در برنامه با کاروان شعر و موسیقی شنبه ۱۹ تیرماه، «ای مجلسیان» یکی از آثار استاد مشکاتیان با صدای «ایرج بسطامی» پخش و بررسی می‌شود. 
 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه “با کاروان شعر و موسیقی” امروز به پخش و بررسی تصنیف “ای مجلسیان” از آلبوم «افشاری مرکب» با صدای استاد ایرج بسطامی، اثری از آثار پرویز مشکاتیان اختصاص دارد.

افشاری مرکب نام کنسرت گروه عارف در ایران و اروپا به آهنگسازی و سرپرستی پرویز مشکاتیان و آواز ایرج بسطامی است که در زمستان سال ۱۳۶۸ تحت عنوان یک آلبوم موسیقی سنتی منتشر شده است. این آلبوم نخستین اثر منتشر شده از ایرج بسطامی بود که در این آلبوم اشعاری از سعدی و حافظ تنظیم و نواخته شده است.

تصنیف‌ای مجلسیان؛ بر اساس ترانه کردی «نازیله» از استاد علی مردان با آواز ایرج بسطامی و سنتور پرویز مشکاتیان بر روی شعری از سعدی شیرازی اجرا شده است.
همچنین بیژن کامکار با نوازندگی رباب و دف، محمدعلی کیانی نژاد؛ نوازندگی نی، ارسلان کامکار و محمد فیروزی؛ نوازندگی بربط، اردشیر کامکار؛ نوازندگی کمانچه و قیژک، ارژنگ کامکار؛ نوازندگی تنبک، کیوان ساکت، بهرام ساعد و سیامک نعمت ناصر؛ نوازندگی تار و کورش بابایی؛ نوازندگی کمانچه در این البوم همکاری داشته اند.

برنامه «با کاروان شعر و موسیقی» به تهیه کنندگی یلدا احتشامی و گویندگی مریم واعظ پور ساعت ۱۲:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز و موج‌ای ام ردیف۵۸۵ کیلوهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.