جذابیت بصرى و محتوایى آثار کره اى باعث شده نوجوانان ایرانى زمان خود را با تولیدات فرهنگى و موسیقى این کشور پر کنند.

در سى سال اخیر یکی از کشورهاى موفق در حوزه تولیدات موسیقیایى، کشور کره جنوبى بوده که نتیجه آن پیروىِ دستکم ٢٠ هزار نوجوان ایرانى در شبکه هاى اجتماعى از این دست آثار است.
تولیدات محتوایى کشور کره جنوبى معمولا با سرمایه گزاری کلان از سوى متولیان فرهنگى انجام میپذیرد و با هزینه هاى هنگفت توانسته اند تصویر خوش رنگ و لعابى از از فرهنگشان به جهان مخابره کنند.
نوجوانان ایرانى علاقه‌مند به کى پاپ معتقدند؛ در ایران، آثار موسیقى بیشتر درباره شکست عشقى است این در حالى بوده که آثار کى پاپ پر از انگیزه و امید به اینده است.