اجراهای صحنه‌ای موسیقی پاپ در تمامِ دنیا، مختصاتِ خاصِ خودش را دارد و ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ این روزها به‌طور حتم ، ویدیوهای وایرال‌شده‌ی بسیاری از گریه‌ی مخاطبان در کنسرت‌های پاپ را مشاهده کرده‌اید. پس لابد تعجب نمی‌کنید اگر بفهمید این بروزِ احساسات بخشی از جنبه‌ی تبلیغاتی خوانندگان یا از آن طرف بلاگرهاست. 
این پستِ یک دقیقه‌ای، البته به معنای ذمِ این اقدام نیست که تبلیغات در دنیای امروز مختصاتِ خودش را یافته و تنها به بیلبورد و آگهی روزنامه‌ها ختم نمی‌شود؛ اما می‌خواهیم نظرِ شما را در این باره بدانیم.