تازه‌ترین کنسرت خواننده تازه‌ وارد برگزار شد

احمدرضا شهریاری که با نام هنری احمد سُلو از سوی علاقه‌مندانش شناخته می‌شود، دومین اجرای رسمی خود را در پایتخت برگزار کرد.

تازه‌ترین کنسرت احمدرضا شهریاری (احمد سلو) با اجرای قطعات منتخب این خواننده در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

ابتدای این کنسرت با اجرای قطعه پرطرفدار «چپ» آغاز شد و در ادامه احمد سُلو، ضمن خوشامد گویی و تبریک سال نو، رو به مخاطبین در سالن گفت: امیدوارم امسال قشنگ‌ترین سال و زیباترین خاطره‌ها را پیش رو داشته باشید.

این خواننده در ادامه صحبت‌هایش از تمامی کسانی که او را به جایگاهی که امروز در آن قرار گرفته است، تشکر کرد.

«عشق مجازی» قطعه بعدی بود که با همخوانی و همراهی حاضران در سالن اجرا شد و در ادامه قطعات «عاشقتم»، «گل گندم»، «بغل»، «سلطان قلبم»، «بند»، «چشات»، «کاش نبودم»، «قهرمان»، «اخموی جذاب»، «شوک» به اجرا درآمد.

بخش دیگر این اجرا به تکنوازی گیتار این خواننده و اجرای قطعاتی بداهه به درخواست حاضران در سالن اختصاص داشت.

در ادامه برنامه نیز قطعاتی همچون «تنم می لرزه»، «توی شهر بی‌عاطفه‌ها»، «لعنت به تو زیبای بی‌عاطفه»، «نت سُل» اجرا و در ادامه نیز قطعه تازه وی به نام «منو تهران» برای اولین‌بار پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

در این کنسرت که به تهیه‌کنندگی مجید طوسی مدیریت اجرایی احسان طوسی برگزار شد، نوازندگانی چون علی ضرابی (ترومپت)، سیامک کریم پور (ترومبون)، حسام زبردست (ساکسیفون)، مجتبی صناعی (درامز)، محسن فرضی (گیتار بیسسامان سپهر (گیتارالکترونیک)، پاتریک یوسف زاده (گیتار نایلون)، جواد شیخی (بوزوکی)، بابک کدخدا (ویلون)، حسام متولی (تومبا پرکاشن) و سالار مددیان (سینتی سایزر) همراهی داشتند. مهران مریخ نیزرهبری این ارکستر و تنظیم قطعات را برعهده داشت.

به گفته تهیه‌کننده این برنامه به زودی تورکنسرت‌های احمد سلو در دیگر شهرهای ایران نیز برپا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *