اخشابی: با سنتوری که خودم ساختم موسیقی را شروع کردم

خبرگزاری دانشجو/ مجید اخشابی گفت: در کارهای جدیدم تراکم بالایی از حروف و کلمات در مقطع زمانی کوتاه را هدف و سبک جدید خود قرار دادم که کار سختی است.
مجید اخشابی خواننده، آهنگ ساز و  نوازنده خوب کشورمان مهمان تلفنی برنامه صباهنگ رادیو صبا شد.

وی در پاسخ به مهبد قناعت پیشه مجری برنامه درباره اینکه چطور شما توانستید همزمان خواننده، نوازنده و آهنگ ساز شوید؟گفت: من در کودکی از گروه دانش آموزانی بودم که کتاب هایم را جلد میکردم حتی دو جلد و برای تمام وقت فراغت برنامه ریزی شده بود.

در ادامه وی در پاسخ به این سوال که شما موسیقی را از کجا شروع کردید گفت: در کودکی یکی از دوستان پدرم که نوازنده سنتور بود مهمان ما بودند، من بعد از دیدن نوازندگی سنتور به این ساز علاقه مند شدم و تلاش کردم با وسایل اولیه، خودم سنتور بسازم و بنوازم که بعد از این پدر و مادرم متوجه استعداد و علاقه ام شدند و من وارد این مسیر شدم.

وی در پاسخ سوال مخاطبان برنامه صباهنگ که چرا خواندن شعر برخی از ترانه های شما انقدر سخت است نیز گفت: در کارهای جدیدم تراکم بالایی از حروف و کلمات در مقطع زمانی کوتاه را هدف و سبک جدید خود قرار دادم که کار سختی است، البته این در موسیقی رپ انجام می‌شود ولی به صورت ساده خوانده می‌شود در صورتی که در این ترانه همراه کلمات باید آهنگ و آواز نیز اضافه شود که کار مشکل تری است.

مجید اخشابی در پایان گفت در موسیقی حرفه ای باید کار جدید  با کارهای قبلی متفاوت باشد که با  این سبک و روش  برخی از مخاطبان ارتباط برقرار می‌کنند و کار برایشان جذاب تر میشود.

صباهنگ برنامه موسیقی محور رادیو صبا است که از شنبه تا چهارشنبه هر روز ساعت ۱۸:۳۰به تهیه کنندکی رضا عزتی و گویندگی مهبد قناعت پیشه راهی آنتن صبا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *