آلبوم «طیف» منتشر شد/ روایت گمراهی در دقایق مانده!

مهر/ آلبوم موسیقی «طیف» در قالب یک اثر تک نوازی در ژانر موسیقی ایرانی با هنرمندی احسان معادی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

احسان معادی از هنرمندان فعال عرصه موسیقی ایرانی در تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود آلبوم «طیف» را پیش روی شنوندگان قرار داد.

«دور دست»، «دچار»، «سرمست»، «تا شب»، «خیال پرواز»، «پرسه»، «فراق»، «فریاد» و «مادر» عنوان آثاری هستند که در این اثر موسیقایی منتشر شده است.

احسان معادی در توضیح این آلبوم نوشته است: «تب دار تر از این تن خسته کجا بود که همچو بید بلرزد در نرسیدن. گمراه دقایق مانده، بی سر و پا تمامیت خویش را زین کرده به دار بدارد تنها کمی از طلوع به رفتن مانده. و کمی ملایم‌تر از رود می‌تابد شمیم پرتاب خون، به دشت تازه عقیم شده از سرما، اینک که باران ساز هلهله می‌بارد، تو روان باش بر زبان قامت روز، که هر باره مردن به معنا، خود زندگی است.»

آلبوم «طیف» منتشر شد/ روایت گمراهی در دقایق مانده!

احسان معادی از جمله هنرمندانی است که تحصیلات عالی خود را در رشته کارشناسی نوازندگی ایرانی به پایان رسانده است. او طی سال‌های اخیر نزد هنرمندانی چون حبیب فتحی، محمد موحدنیا، علی قمصری و امیر حسین نجفی به فراگیری موسیقی پرداخته است.

آلبوم «طیف» با صدابرداری امید نیک بین، گرافیک داود بیات و عکس رزا امیری با مجوز شماره ۱۳۹۹۶۲۰۴ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره ثبت در کتابخانه ملی ۳۲۰۸۷ در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *