آلبوم «لوت» منتشر شد/ شنیدن یک تجربه رمزآلود

مهر/ آلبوم «لوت» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار موسیقایی است که به‌تازگی با آهنگسازی محمد نیک در ژانر موسیقی تلفیقی پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.
آلبوم موسیقی «لوت» به آهنگسازی محمد نیک در ژانر موسیقی تلفیقی توسط موسسه «راوی» پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

محمد نیک نوازنده تنبور، گیتار بیس، گیتارالکتریک، فاطمه کریمی نوازنده کمانچه، پارمیس هوبخش هم خوان، محمدرضا اصغری میکس و مسترینگ، سهیل حسینی طراح گرافیک نوازندگان این آلبوم را تشکیل می‌دهند.

در توضیحات تکمیلی این آلبوم آمده است:
«آلبوم لوت حاصل سال‌ها تحقیق و آزمون و خطا پیرامون موسیقی مفهومی است. این اثر موسیقایی همانند کویر لوت مجموعه‌ای است ساده و در عین حال سراسر رمز و راز همانند ستارگان در شب ِ کویر که این قطعات تک تک به صورت حساب شده‌ای کنار هم چیدمان شده‌اند تا تجربه‌ای نو همراه با هیجانی درونی به شنونده القا کنند.

آلبوم لوت تلفیقی از نواهای آشنای ایران زمین و سازهای این مرز و بوم با روایتی جدیدبه همراهی موسیقی مدرن ِامروزی است.
در قطعات این مجموعه شنیداری اشاراتی به دستگاه همایون و نوا شده به گونه‌ای که حتی شنونده بدون اطلاع هم احساس نزدیکی با ملودی‌های به کار رفته پیدا کند.

این آلبومِ ادامه دار طراحی شده برای افرادی که در عصر هیاهو و سرعت به دنبال صلحی درونی و فراگیر توام با آرامشی ماندگار هستند که با شنیدن این مجموعه به رویایی سنگین مثل دیدن آسمان کویر خواهند شد!

آلبوم لوت در ژانر موسیقی تلفیقی _راک همراه با آواخوانی تولید موسسه «راوی» از پلتفرم‌های شنیداری در دسترس شنوندگان قرار گرفته است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *