ماجراجویی تازه گوگولی‌ترین شرورهای جهان

«مینیون‌ها» را باید بامزه‌ترین و گوگولی‌ترین شخصیت‌های تاریخ دنیای پویانمایی‌ها دانست. موجودات زرد و بامزه‌ای که در قسمت اول از سرزمین عجیب‌شان به دنیای ما آمدند. در جدیدترین ماجراجویی آن‌ها را می‌بینیم که آگهی استخدام «گرو» ابرشرور ۱۲ ساله را دیده‌اند و حالا دستیارانش هستند. «گرو» می‌خواهد یک ابرشرور شود و کارهای خطرناک انجام دهد، برای همین به‌ یک گروه عجیب به‌نام «۶ ابَرشرور» می‌پیوندد. گروهی که هدف‌شان تسخیر جهان با کمک یک گردن‌بند باستانی است. (برای تماشا کلیک کنید)

در این انیمیشن مینیون‌ها بامزه‌تر و ماجراجوتر از همیشه ظاهر می‌شوند. فیلم ارجاعات زیادی به دنیای سینمای رزمی و اکشن دارد، شوخی با «اژدها وارد می‌شود»، شوخی با «بیل را بکش» تارانتینو و چند ارجاع دیگر که باعث می‌شود بزرگ‌ترها با دیدن این فیلم خاطره‌بازی کنند. کوچک‌ترها هم عاشق مینیون‌هایی می‌شوند که برای نجات رئیس‌شان یعنی گرو، سراغ یک مدرس فنون کونگ‌فوی شائولین می‌روند. البته سرنوشت گرو در این فیلم هم برخلاف میل‌ خودش خواهد بود. کسی‌که می‌خواهد یک شرور نفرت‌انگیز باشد اما همیشه شخصیتش دوست‌داشتنی از کار درمی‌آید. اگر نگران بدآموزی فیلم برای بچه‌ها هستید نگران نباشید. فیلم حساب‌شده شخصیت‌ها را معرفی می‌کند و روی کارهای خوب و بدشان ارزشگذاری می‌کند. این انیمیشن بامزه را با دوبله فارسی ببینید و بخندید. 

>>> لینک تماشای انیمیشن با دوبله اختصاصی 

نکته ۱: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته ۲: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آلابست» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته ۳: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آلابست بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید: 

    

.

.

.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *