فکر کنید یک دختر جوان که اهل اینستاگرام، شیک‌پوشی و مُد بوده و همیشه در مرکز توجه قرار داشته ناگهان فوت کند، چه اتفاقی برای روحش می‌افتد؟ کمدی ماورائی «داربی و مُردگان» که ربطی به بازی پرسپولیس و استقلال (داربی) ندارد قصه همچین دختری است. داستان درباره داربی است، دختر جوانی که در کودکی تجربه کوتاهی از مرگ را داشته و برای همین می‌تواند با مُردگان ارتباط برقرار کند، پیام آن‌ها را به زنده برساند و کمک کند تا به دنیای دیگر برگردند. داربی با استفاده از این توانایی یک کسب‌وکار برای خودش راه می‌اندازد و چون رفتارش عجیب است در مدرسه چندان محبوب نیست. اما فوت ناگهانی زیباترین دختر مدرسه همه چیز را تغییر می‌دهد. دختر جوانی که دوست دارد حتی بعد از مرگش با کمک داربی یک جشن تولد باشکوه برایش برگزار شود و بعد به دنیای مردگان برود. همین موضوع پارادوکس‌های بامزه‌ای ایجاد می‌کند که فیلم را بامزه و جذاب می‌کند. (تماشای فیلم با دوبله اختصاصی)

چرا ببینیم؟

وسط روزهای پر هیاهوی آخر سال که حتماً از کارها خسته هستید و از طرفی درگیر خرید و… بد نیست کمی خستگی روحی رفع کنید تا انرژی‌تان برود بالا. برای همین تماشای این فیلم می‌تواند فرصت خوبی برای تمدد اعصاب باشد. به‌خصوص این‌که مسائل روز جوانان، مثل عشق، شبکه‌های اجتماعی، مُد، زیبایی و… هم در دل داستان قرار دارد.

>>> تماشای فیلم با دوبله اختصاصی

اشتراک بخرید، پلی استیشین جایزه ببرید!
تماشای تمام آثار بخش «فیلم و سریال» آلابست برای کاربران نت همراه رایگان بوده و نیازی به خرید اشتراک ندارید،؛ اما حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود. اما با خرید یک اشتراک چند امتیاز شامل شما می‌‌‌شود:

۱- در قرعه‌‌‌کشی پلی استیشن و جوایز دیگر که ۱۳ فروردین برگزار می‌‌‌شود شرکت خواهید کرد.
۲- از تخفیفات ویژه اشتراک بهره مند می‌‌‌شوید.
۳- حجم مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
۴- چند نفر همزمان و با چند دستگاه مختلف اعم از گوشی، تلویزیون هوشمند، تبلت و لپ‌‌‌تاپ می‌‌‌توانید با اینترنت نیم بهاء از یک اشتراک فیلم ببینید.
۵- به آرشیوی از به‌‌‌روزترین فیلم و سریال‌‌‌ها با دوبله‌‌‌های اختصاصی برای کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و… با سلیقه‌‌‌های مختلف دسترسی خواهید داشت. مانند:

قتل‌‌های وحشتناک یک روان‌‌پریش باهوش در لندن
قتل‌‌های وحشتناک یک روان‌‌پریش باهوش در لندن

۱۴۰۱/۱۲/۲۴ – ۲۱:۰۰

معجزه ماندلا برای اتحاد مردم کشورش با کمک ورزش
معجزه ماندلا برای اتحاد مردم کشورش با کمک ورزش

۱۴۰۱/۱۲/۲۴ – ۲۰:۰۰

پیشنهاد حسین سلیمانی: سریال‌های بادیگارد و پیکی بلایندرز
پیشنهاد حسین سلیمانی: سریال‌های بادیگارد و پیکی بلایندرز

۱۴۰۱/۱۲/۲۳ – ۲۲:۰۰

.

.

.