اگر اهل تماشای فیلم‌ها و سریال‌های ابرقهرمانی به‌خصوص از دنیای مارول باشید هنگام دیدن ماجراجویی انتقام‌جویان، یا حین تماشای مبارزات ثور و مردآهنی و… ممکن است یک موضوع ذهن شما را به شدت قلقلک داده باشد: چه می‌شد اگر فلان اتفاق نمی‌افتاد… به‌طور مثال چه می‌شد اگر دکتر استرنج عاشق بود؟ چه‌می‌شد اگر مرد آهنی اینقدر باهوش نبود؟ چه‌بلایی سر دنیای فانتزی آزگارد می‌آمد اگر ثور به‌جای چکش سلاح دیگری داشت و… خب مارول خودش کار هواداران را با ساخت یک سریال انیمیشنی جالب راحت کرده: «چه می‌شد اگر…» داستان ابرقهرمانان است اما با تفاوت‌هایی نسبت به آن‌چه سراغ داشتیم.

این سریال به‌ظاهر انیمیشنی است اما در حقیقت از خیلی از داستان‌های مارول جدی‌تر و عمیق‌تر است. البته به همان نسبت از اکشن و جلوه‌های ویژه کمتری هم برخورددار است چون سعی دارد قهرمان را در موقعیتی تازه قرار دهد و بازتاب یک تغییر فردی را در جهان نشان دهد. حالا اگر به انعکاس بزرگ یک تفاوت کوچک علاقه‌مند هستید بد نیست موضوعات هر اپیزود این سریال را مرور کنیم:

اپیزود اول: چه می‌شد اگر کاپیتان کارتر اولین انتقام‌جو بود؟

اپیزود دوم: چی می‌شد اگر تی‌چالا تبدیل به استار لرد می‌شد؟

اپیزود سوم: چه می‌شد اگر جهان قوی‌ترین ابرقهرمانانش را از دست می‌داد؟

اپیزود چهارم: چی می‌شد اگر دکتر استرنج به‌جای دست، قلبش را از دست می‌داد؟ (این اپیزود به‌نوعی جذاب‌ترین و احساسی‌ترین اپیزود هم هست)

و اپیزودهای جالب دیگر مثل: چه می‌شد اگر ثور فقط یک بچه بود؟ یا چه‌ می‌شد اگر اولترون برنده می‌شد؟

نکته مهم این‌جاست که این انیمیشن اپیزودیک فقط برای مخاطبانی که سری فیلم‌های مارول یا لااقل «انتقام جویان» را دیده باشند جذاب و قابل درک است. نکته بعدی هم این‌که به‌رغم انیمیشنی بودن اثر، اما داستان‌ها کشش و جذابیتی برای مخاطب کودک ندارد.

>>> تماشای سریال با دوبله اختصاصی فارسی

نکته ۱: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). اگر در تماشای فیلم مشکل داشتید آخرین خبرتان را به‌روز کنید.
نکته ۲: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آلابست» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته ۳: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آلابست بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید: 

.

.

.

.