تنها راه تشخیص عسل طبیعی + فیلم

بازار/تشخیص عسل طبیعی از تقلبی دغدغه همیشگی خریداران عسل است و وقتی بدانیم بخش قابل توجهی از عسل‌هایی که در بازار عرضه می‌شوند تقلبی و یا تغذیه‌ای هستند بیشتر به ضرورت این موضوع پی می‌بریم. احتمالا راهکارهای مختلفی برای تشخیص عسل طبیعی شنیده‌اید اما تنها یک روش قطعی برای تشخیص عسل طبیعی از تقلبی و تغذیه‌ای وجود دارد. در ویدیو زیر که توسط برند محصولات طبیعی درکام تهیه شده است برای اولین بار با دلایل علمی تنها راه معتبر تشخیص عسل طبیعی بیان شده است و توضیحات جالب دیگری نیز درباره عسل آموزش داده شده است که بسیاری از باورهای غلطی که سال‌هاست در ذهن ما ساخته‌اند را رد می‌کند. پس دیدن این ویدیو را از دست ندهید.

 

«برای خرید انواع عسل طبیعی با برگه تاییدیه از آزمایشگاه کلیک کنید»

همانطور که در فیلم توضیح داده شد تنها راه تشخیص عسل طبیعی از تقلبی و یا تغذیه‌ای، آزمایش عسل در آزمایشگاه‌های معتبر عسل است. به هیچ عنوان نمی توان از روی ظاهر عسل و یا حتی عطر و طعم آن به طبیعی بودن عسل پی برد.علاوه بر طبیعی بودن عسل، خام بودن عسل نیز فاکتور بسیار مهمی است، زیرا عسلی که حرارت ببیند و خام نباشد خواص خود را از دست می‌دهد. تنها راه تشخیص عسل حرارت ندیده و خام نیز آزمایش عسل است.

بسیاری از خریداران تصور می‌کنند که آزمایش عسل فقط آزمایش ساکاروز آن است اما ساکاروز عسل به تنهایی نمی‌تواند نشان دهنده طبیعی و خام بودن عسل باشد، چرا که امکان تقلب و پایین آوردن ساکاروز نیز وجود دارد. برای اینکه بتوان متوجه شد یک عسل طبیعی و خام است و همچنین اطمینان از اینکه تقلبی صورت نگرفته حداقل ۴ آزمایش ساکاروز، پرولین،  پی اچ و نسبت فروکتوز به گلوکز بهتر است انجام شود.

از کجا می‌توان عسل طبیعی و خام تهیه کرد؟

همانطور که پیش از این اشاره کردیم ویدیو بالا توسط تیم درکام تهیه شده است. درکام یک فروشگاه اینترنتی محصولات سالم و طبیعی است که انواع عسل طبیعی و دیگر محصولات سالم را برای مشتریانش فراهم می‌کند. تمام عسل‌های درکام دارای برگه تاییدیه از آزمایشگاه هستند که طبیعی و خام (حرارت ندیده) بودن عسل‌ها را تضمین می‌کند و شما می‌توانید برگه آزمایشات کامل هر عسل را در سایت درکام مشاهده کنید.

همچنین در درکام طرحی به اسم خرید گروهی برای مشتریان فراهم شده است که می‌توانید از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوید. به این صورت که اگر ۳ شیشه عسل بخرید ۴۵ هزار تومان و اگر ۵ شیشه عسل را یکجا بخرید ۱۲۵ هزار تومان تخفیف می‌گیرید.

 برای خرید انواع عسل طبیعی و مشاهده جزئیات بیشتر از اینجا به وبسایت فروشگاه درکام مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *