۱۰ تیر خلاص که باعث می‌شود یک زن، مرد مورد علاقه‌اش را ترک کند

هنگامی که یک زن در حال فکر کردن به جدایی از محبوب خود است، به احتمال زیاد تا آن لحظه تلاش‌های زیادی برای نجات رابطه‌اش انجام داده است. اما اگر شریک زندگی‌اش از بحث در مورد مواردی که او را نگران می‌کند امتناع می‌ورزد و در عین حال از خواسته‌های غیرواقعی او شکایت می‌کند، شکی برایش باقی نمی‌ماند که باید همه چیز را تمام کند.
این‌طور به نظر می‌رسد که وقتی یک زن عاشق است، تمام وجودش را در اختیار معشوق قرار می‌دهد. اما برای هرچیزی محدودیتی وجود دارد و زمانی که از بعضی مرز‌های خاص عبور می‌شود، او حتی مرد رویاهایش را بدون لحظه‌ای درنگ ترک خواهد کرد.
دوست ندارد به رابطه هیجان ببخشد
این طور نیست که یک زن بخواهد رابطه عاشقانه اش مثل یک ترن هوایی پر از فراز و فرود باشد، اما عموما این برایش مهم است که فضایی برای تجربیات جدید وجود داشته باشد. اگر مردی اصرار داشته باشد که هر روز به یک رستوران همیشگی برود یا بخواهد برای تعطیلات همواره به یک مکان ثابت برود، چون نمی‌خواهد از منطقه امن خود خارج شود، باید بداند که حوصله طرف مقابلش به زودی سر خواهد رفت.
شما را به داشتن انتظارات بسیار بالا متهم می‌کند
هنگامی که یک زن در حال فکر کردن به جدایی از محبوب خود است، به احتمال زیاد تا آن لحظه تلاش‌های زیادی برای نجات رابطه‌اش انجام داده است. اما اگر شریک زندگی‌اش از بحث در مورد مواردی که او را نگران می‌کند امتناع می‌ورزد و در عین حال از خواسته‌های غیرواقعی او شکایت می‌کند، شکی برایش باقی نمی‌ماند که باید همه چیز را تمام کند.

شما را جا می‌گذارد تا با دوستانش وقت بگذراند
وقتی شریک زندگی‌تان آخر هفته ناگهان شما را تنها می‌گذارد، تا دیروقت بیرون می‌ماند، تماس‌هایتان را نادیده می‌گیرد، یا به هر شیوه‌ای برنامه‌های شما را مختل می‌کند قطعا اتفاق خوشایندی نیست. اگر عادت داشته باشد که قرارهایش با شما را لغو کند و در عوض با دوستان خود وقت بگذراند، زن این سیگنال را دریافت می‌کند که برای طرف مقابلش اهمیت چندانی ندارد و طولی نمی‌کشد که برای همیشه از زندگی مرد بیرون می‌رود.
پنهان کاری می‌کند و مرموز است
«اگر طوری رفتار می‌کند که انگار چیزی برای پنهان کردن دارد قطعا در حال خیانت است.» حتی اگر این موضوع درست نباشد، در ظاهر این‌طور نمود پیدا می‌کند؛ مثلا زمانی که کنار شما نشسته از جواب دادن به تلفن خودداری می‌کند، درباره برنامه‌هایش مبهم حرف می‌زند یا وقتی از او می‌پرسید کجا بوده حالت دفاعی به خود می‌گیرد. فقدان صداقت و صراحت باعث می‌شود که هر زنی بخواند به دنبال رابطه‌ای دیگر که پایدارتر است برود.
هرگز زمانی که نیاز دارید کنارتان نیست
این لزوما به این معنی نیست که مرد از شریک زندگی‌اش فاصله فیزیکی دارد؛ می‌تواند روبه‌روی همسرش نشسته باشد، اما همچنان زمانی که او احتیاج به حرف زدن درباره چیزی دارد که آزارش می‌دهد، حضور نداشته باشد. وقتی طرف مقابل تنها وانمود می‌کند که در حال گوش دادن است، زن این موضوع را احساس می‌کند. چه کسی چنین رابطه‌ای می‌خواهد؟
کاری می‌کند که احساس کنید مادرش هستید
یک «مرد-کودک» برنامه‌ها را به سرانجام نمی‌رساند، هرگز نمی‌خواهد مکالمه بزرگسالانه داشته باشد و شریک زندگی خود را به دلیل عیب‌جویی مقصر می‌داند. در این نوع از روابط، هر زن به زودی از تلاش او برای شانه خالی کردن از مسئولیت و بهانه‌هایش خسته می‌شود و ترجیح می‌دهد به دنبال یک مرد بالغ باشد.
نظرات شما را نادیده می‌گیرد
هنگامی که نیاز به تصمیم گیری در مورد قضیه‌ای وجود دارد که هر دو نفر را تحت تأثیر قرار می‌دهد، زن انتظار دارد که نظرش در نظر گرفته شود. اگر مردی تصور کند که چیزی که همسرش فکر می‌کند و می‌خواهد اهمیتی ندارد و تنها بر خودش تمرکز کند، زن این را یک پرچم قرمز در نظر می‌گیرد.
کارش را در اولویت قرار می‌دهد
خوب است که یک شخص رویا‌های بزرگی برای دستیابی داشته باشد، اما وقتی در یک رابطه هستید، حتی با وجود برنامه کاری شلوغ، مهم است که زمانی را کنار بگذارید تا روی شریک زندگی خود تمرکز کنید و به او نشان دهید که برای شما در اولویت است. اگر یک مرد آنقدر سرش شلوغ باشد که زمانی برای معشوق خود نداشته باشد، زن احتمالا او را ترک خواهد کرد.
شما را با زنان دیگر مقایسه می‌کند
این می‌تواند یکی از شرکای زندگی سابق او، همکار یا مادرش باشد. در هر صورت مقایسه مداوم کسی که با او در رابطه هستید با زنان دیگر یک اشتباه بسیار خطرناک است که می‌تواند رابطه را خیلی زود از بین ببرد. این موضوع باعث می‌شود که زن احساس بسیار بدی پیدا کند، تاثیر منفی بر اعتماد به نفس او بگذارد و به احتمال زیاد به جدایی ختم خواهد شد.
کاری می‌کند که فکر کنید چیزی برایش مهم نیست
قدردانی در یک رابطه سالم مهم است و این به معنای قدردانی از شریک زندگی حتی برای کار‌های کوچکی است که انجام می‌دهد. اگر مرد به جای اینکه نشان دهد زنش برای او چقدر مهم است، کار‌های او را کوچک بشمارد و هیچ تلاشی برای این رابطه نکند، زن هرگز در کنار او احساس راحتی نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *