هزینه تزریق فیلر لب چقدر است؟

فرایند حجیم سازی لب عمدتاً توسط تزریق ژل یا فیلر انجام می‌پذیرد؛ به همین دلیل این امر یک روش زیبایی محسوب شده و به برجسته شدن لب کمک می‌کند. ژل استفاده شده در فیلر لب باید از استاندارد‌های لازم برخوردار باشد تا از نظر بیولوژیکی با بدن بیمار سازگار بوده و به تحریک واکنش‌های ایمنی اقدام نکند. به طور کلی لب از فرایند خون رسانی و تحرک بالا بهره مند می‌باشد؛ بنابراین ژل تزریقی باید پایدار بوده و در برابر تغییرات مقاومت کند. بدین صورت میزان حجم ژل تزریق شده باید پس از بررسی و ارزیابی‌های لازم، با دقت تعیین شود. لازم به ذکر است ژل‌های رایج امروزی با مواد اسید هیالورونیک شباهت داشته و تحت عنوان یک ماده طبیعی در بدن ایجاد می‌شوند تا حجم لب را افزایش دهند. همچنین حدود شش ماه پایدار بوده و در هنگام تزریق، امکان کنترل حجم لب برقرار می‌شود.

هزینه تزریق فیلر لب چقدر است؟

تزریق فیلر لب چگونه است؟

فیلر که تحت عنوان پر کننده مورد استفاده قرار می‌گیرد، یک لایه یا یک بافت لطیف در نظر گرفته می‌شود که به زیر پوست تزریق شده و به رفع چین و چروک، حجم دهی و جوانسازی می‌پردازد؛ زیرا از ظاهر و بافتی نرم برخوردار می‌باشد. لازم به ذکر است خانواده ژل‌ها از انواع مختلف فیلر‌ها محسوب می‌شوند. به بیان دیگر می‌توان گفت تزریق فیلر لب با هدف از بین بردن نقص‌های لب انجام می‌پذیرد؛ زیرا برخی از افراد از لب‌های نازک و کوچک خود راضی نیستند؛ بنابراین، چون حالت لب‌ها در میزان زیبایی صورت نقش بسیار مؤثری ایفا می‌کند، شخص مورد نظر با آگاهی از هزینه تزریق فیلر لب به انجام این عمل اقدام می‌نماید.

هیالورونیک اسید که یکی از پرطرفدار‌ترین فیلر‌ها محسوب می‌شود، به طور طبیعی در پوست یافت شده و رطوبت و نرمی مناسبی را برای پوست به ارمغان می‌آورد. در برخی از موارد این امکان وجود دارد که بدن در طول زمان مقدار کمتری هیالورونیک اسید تولید نماید؛ بنابراین این فیلر‌ها می‌توانند به طبیعی‌ترین شکل ممکن میزان حجم لب را افزایش دهند؛ زیرا این ماده وظیفه جذب آب به سطح پوست را برعهده داشته و طراوت و شادابی پوست را فراهم می‌کند. به طوری که برخی تحقیقات نشان می‌دهند تزریق مرتب به تولید کلاژن توسط پوست کمک می‌نماید؛ بنابراین شما می‌توانید با مراجعه به متخصص از هزینه تزریق فیلر لب و حجم ژل تزریقی آگاه شوید.

نکات مهم در خصوص تزریق فیلر لب

۱. به طور کلی تزریق فیلر لب حدود ده الی پانزده دقیقه به طول می‌انجامد. در خصوص این عمل می‌توان گفت پس از تزریق بی حسی موضعی، پزشک فعالیت خود را آغاز می‌کند؛ زیرا در صورت عدم بی حسی، بیمار درد بسیار دردناکی احساس می‌کند؛ بنابراین اگر نسبت به لیدوکایین حساس هستید حتما در خصوص این مورد به پزشک خود هشدار دهید.

۲. حدود یک هفته پیش از تزریق فیلر، از مصرف مواد تاخیر دهنده‌ی انعقاد خون پرهیز کنید؛ زیرا موادی مانند آسپیرین و دارو‌هایی همچون بروفن و ژلوفن به رقیق کردن خون اقدام می‌کنند؛ بنابراین باید از خوردن آن‌ها اجتناب شود؛ زیرا احتمال خون مردگی یا خون ریزی در محل تزریق را افزایش می‌دهند. در نظر داشته باشید اگر وارفارین مصرف می‌کنید حتما در خصوص این مطلب به پزشک خود اطلاع دهید.

۳. سعی کنید از کیفیت نوع ژل مصرفی تا حد امکان اطمینان حاصل کنید تا از مصرف ژل‌های بی کیفیت و غیرقانونی جلوگیری کنید. در نظر داشته باشید ژل‌های بی کیفیت معمولا ارزان قیمت بوده و با هزینه بسیار بالاتری برای بیمار مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ به همین دلیل اعتبار کلینیک و سابقه پزشک را به دقت بررسی فرمایید.

۴. در برخی از مواقع این امکان وجود دارد که هزینه تزریق فیلر لب بسیار ارزان باشد. در نظر داشته باشید در این نوع تزریق عموماً ژل‌های ارزان قیمت مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ بنابراین امکان گلوله شدن و حرکت کردن ژل افزایش می‌یابد. همچنین این گونه ژل‌ها به دلیل کیفیت پایین و ترکیب نامناسب، سیستم ایمنی فرد را تحریک کرده و گرانولوما را ایجاد می‌نمایند که درمان آن حدود ماه‌ها یا سال‌ها به طول می‌انجامد؛ بنابراین از نام ژل تزریقی مطلع شده و از فیلر لب ارزان قیمت و بی کیفیت دوری کنید.

هزینه تزریق فیلر لب چقدر است؟

۵. علاوه بر کیفیت ژل‌های تزریقی، تجربه و مهارت پزشک نیز در نتیجه نهایی بسیار تاثیر گذار می‌باشد؛ به همین دلیل بهتر است به پزشک معتبر اطمینان کرده و از مراجعه به پزشک ناشناس پرهیز کنید. بهترین راه برای اطمینان به پزشک، مشاهده و بررسی سابقه کاری او می‌باشد.

هزینه تزریق فیلر لب

همان طور که قبلاً ذکر کردیم تزریق فیلر لب روش مناسبی برای برجسته سازی و حجیم کردن لب در نظر گرفته می‌شود؛ زیرا این دسته از ژل‌ها وظیفه آب رسانی به پوست و جوان سازی را برعهده دارند. در نظر داشته باشید هزینه تزریق فیلر لب به عوامل متعددی بستگی دارد که عبارتند از:

۱. نوع ژل تزریق شده

ژل‌های تزریقی از انواع متنوعی برخوردار می‌باشند که هر یک از آن‌ها ویژگی‌های مختص به خود را دارا بوده و عموماً از ماندگاری و طول عمر متفاوتی بهره‌مند هستند؛ به طوری که میزان ماندگاری و دوام آن‌ها بین شش تا دوازده ماه به طول می‌انجامد؛ به همین دلیل هزینه تزریق فیلر لب به نوع ژل تزریقی وابسته می‌باشد. توجه کنید برای تزریق فیلر تحت هیچ عنوانی به کلینیک‌های نامعتبر و آرایشگاه‌ها مراجعه نفرمایید؛ زیرا قیمت بسیار ارزان، کیفیت کار مطلوب را به همراه ندارد.

۲. میزان ژل تزریقی

از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار بر هزینه تزریق فیلر لب می‌توان به میزان ژل تزریقی اشاره کرد. طبیعی است که میزان ژل مورد نیاز برای هر قسمت متفاوت بوده و باید توسط پزشک متخصص تعیین شود. لازم به ذکر است هر چقدر مقداری ژل تزریقی افزایش یابد، هزینه نیز به مراتب بیشتر می‌شود؛ زیرا پزشک موظف است وقت بیشتری برای تزریق صرف کند؛ بنابراین دستمزد خود را افزایش داده و مواد بیشتری مورد استفاده قرار می‌دهد.

۳. زمان ماندگاری

یکی از عوامل تاثیرگذار بر هزینه تزریق فیلر لب، میزان ماندگاری ژل به شمار می‌آید. از جمله دلایلی که مردم به انجام این عمل روی می‌آورند، موقتی بودن آن‌ها می‌باشد؛ زیرا در صورت پشیمانی و عدم مشاهده‌ی نتیجه دلخواه می‌توانند با تزریق آنزیم، میزان اثرگذاری ژل را کاهش داده و پس از بین بردن ژل، ناحیه مورد نظر را به حالت اولیه تغییر دهند. توجه فرمایید میزان ماندگاری فیلر عموماً بازه متفاوتی را شامل می‌شود؛ البته اگر تمامی مراقبت‌های لازم به درستی انجام شود می‌تواند از عمر بیشتری نیز برخوردار شود؛ بنابراین هر چقدر ماندگاری ژل تزریقی بیشتر شود، میزان قیمت نیز افزایش می‌یابد. لازم به ذکر است تا حد ممکن از به کارگیری ژل‌های دائمی اجتناب کنید؛ زیرا این دسته از ژل‌ها به دلیل جذب شدن به پوست به سختی از بین می‌روند؛ به طوری که این امکان وجود دارد در صورت پشیمانی نواحی تزریق شده به حالت اولیه خود تبدیل نشوند.

هزینه تزریق فیلر لب چقدر است؟

۴. دستمزد متخصص تزریق فیلر لب

هزینه تزریق فیلر لب به دستمزد متخصص و خدمات ارائه شده توسط کلینیک وابسته می‌باشد. به طور عمده پیش از انجام عمل، پزشک و بیمار با یکدیگر ملاقات کرده و موارد لازم را متذکر می‌شوند. همچنین پزشک پوست بیمار را ارزیابی کرده و بر اساس بررسی‌های انجام شده، گزینه مناسب را برای درمان پیشنهاد می‌دهد. البته در برخی از مواقع این امکان وجود دارد پزشک چندین جلسه درمانی را برگزار کند تا بیمار به هیچ گونه خطری دچار نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Support

سوالات و پشتیبانی

تماس با ما