ماجرای بارداری های سخت همسر شهرام شکیبا

ستاره سادات قطبی مجری جوان برنامه های تلویزیونی که به دلیل اختلاف سنی ۱۴ ساله با همسرش شهرام شکیبا از ابتدای ازدواج تا کنون زندگی خصوصیشان مورد توجه بسیاری از مخاطبان بوده است، بارداری سوم خود را می گذراند. این مجری جوان که تجربه نقش آفرینی در سریال گاندو ۲ را نیز در کارنامه خود دارد، حضور فعالی در اینستاگرام داشته و در جدیدترین استوری های خود، در مورد بارداری سخت خود با هوادارانش صحبت کرد. 
ستاره قطبی همسر شهرام شکیبا مجری برنامه قند پهلو که در ۳۱ خردادماه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود خبر از جنسیت فرزندش و ام البنین(مادر پسران) شدن خود را داد، امروز در استوری های خود باکس سؤال قرار داد و به دنبال کنندگان خود در مورد تعداد بچه هایی که دوست دارد، داشته باشد و بارداری سختش اینگونه نوشت.


مختصر بیوگرافی ستاره سادات قطبی، همسر مجری برنامه قند پهلو
ستاره سادات قطبی مجری برنامه های تلویزیونی متولد ۳ اسفند ۱۳۶۵ در اصفهان است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته خبرنگاری می باشد و مدتی در شبکه آموزش بعنوان گرافیست مشغول بکار بود. او حافظ کل قرآن می باشد و والیبال، کیک بوکس و… را به طور حرفه ای دنبال کرد.

او در سال ۱۳۹۳ با شهرام شکیبا مجری ۴۲ ساله ازدواج کرد. شهرام شکیبا از همسر اول خود دارای یک فرزند پس به نام علی و ستاره قطبی از همسر اولش یک پسر به نام امیر علی دارد. صدرا فرزند مشترک خانم و آقای مجری می باشد. ستاره قطبی باردار است و به زودی قرار است صاحب فرزندی به نام سید حسین شود.
ستاره سادات قطبی بعد از ازدواج با شهرام شکیبا در سال ۹۶ با وی اولین تجربه اجرای مشترک خود را بدست آورد و برنامه همیشه خونه از مشهورترین کارهای مشترک آنها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *