پرچمدار تازه‌وارد سامسونگ، ایلان ماسک را شگفت‌زده کرد

به‌نظر می‌رسد که ایلان ماسک از قابلیت‌های تله‌فوتو گلکسی اس ۲۳ اولترا بسیار غافل‌گیر شده است.
 
به‌گزارش سم‌موبایل، ایلان‌ ماسک ظاهراً تحت‌تأثیر قابلیت‌های تله‌فوتو گلکسی اس ۲۳ اولترا قرار گرفته است. مارکز برونلی (MKBHD)، یوتیوبر معروف آمریکایی، اخیراً ویدئویی کوتاه از زوم ۱۰۰ برابری روی ماه با گلکسی اس ۲۳ اولترا منتشر کرده و این ویدئو واکنش مدیر‌عامل اسپیس‌ایکس را در پی داشته است.


مدیر‌عامل شرکت‌های تسلا و اسپیس‌ایکس و بورینگ و شبکه‌ی اجتماعی توییتر، به‌اندازه‌ای تحت‌تأثیر قابلیت «Space Zoom» قرار گرفت که باعث شد در توییت MKBHD با ارسال کامنت «Wow» شگفت‌زده‌شدنش را ابراز کند. ناگفته نماند این توییت تا این لحظه تقریباً ۷٫۸ میلیون بازدید خورده است.

مطمئن نیستیم که ایلان‌ ماسک اطلاعات زیادی درباره‌ی جدیدترین گوشی پرچم‌دار سامسونگ یا دوربین‌های آن دارد یا خیر؛ اما این ویدئو واکنش مثبت او را به‌دنبال داشت. ناگفته نماند بخش موبایل سامسونگ در آمریکا به توییت ایلان پاسخ داد و به دستاوردهای S23 Ultra افتخار کرد. سامسونگ در پاسخ گفت: ?!I know, right

باتوجه‌به تعداد دنبال‌کنندگانی که ایلان ماسک دارد، قطعاً توجه فراوانی به گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ می‌شود.

اگر دقت کرده باشید، گلکسی S23 اولترا به دو دوربین تله‌فوتو مجهز است که یکی از آن‌ها تنظیمات پریسکوپ ۲۳۰ میلی‌متری دارد. هر دوربین تله‌فوتو از وضوح ۱۰ مگاپیکسل و فناوری Dual Pixel PDAF و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر بهره می‌برند.

یکی از این دوربین‌ها دیافراگم f/2.4 و زوم اپتیکال سه‌برابری دارد و دیگری از دیافراگم f/4.9 و زوم اپتیکال ده‌برابری بهره می‌برد. این دوربین‌های تله‌فوتو درکنارهم می‌توانند عکس‌ها و ویدئوهایی با زوم صدبرابری ثبت کنند.

سامسونگ الگوریتم دوربین‌های تله‌فوتو را نیز بهبود بخشیده است و حالا تصاویر زوم‌شده جزئیات واضح‌تری در‌مقایسه‌با قبل دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *