جدیدترین نسل سیستم اطلاعات سرگرمی مدیریت ارتباط پورشه هم در ۹۱۱ GTS جدید نصب شده است.
نیسان GT-R ۲۰۲۲: این خودرو با حداکثر قدرت ۶۰۰ اسب بخار، یک خودروی اسپرت قدرتمند و سرسخت است. امکانات آن از زمان معرفی در سال ۲۰۰۹ تغییر چندانی نکرده است، اما خودروهای اسپرتی که با آن رقابت میکنند، تغییر کرده اند.
در داخل خودرو، قدمت GT-R با طراحی قدیمی و مواد ارزانقیمت که با مدلهای کمتر نیسان مشترک است، آشکارتر میشود. GT-R چندین ویژگی دارد؛ سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد در هر مدلی است که به هندلینگ این خودرو کمک میکند بهعلاوه، کمیابتر از پورشه ۹۱۱ است.
موتور ۳.۸ لیتری V-۶ دارای ۵۶۵ اسب بخار قدرت است، این خودرو به یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک و چهار چرخ متحرک متصل میشود که تمام این نیرو را به زمین منتقل میکند؛ در مسیر آزمایشی، GT-R از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را تنها در ۲.۹ ثانیه میپیماید.
مدلهای Track Edition و NISMO با موتور تنظیمشدهای که ۶۰۰ اسب بخار قدرت دارد، بررسی میشود. در داخل، صندلیهای جلوی GT-R بسیار جادار هستند، اما صندلیهای عقب مکانهایی هستند که فقط کودکان میتوانند در آن راحت بنشینند.
فضای داخلی به خوبی طراحی شده است و مجموعهای از ویژگیهای استاندارد ارائه میشود، اما کسانی که به دنبال یک فضای داخلی سطح بالا مانند آئودی R ۸ یا مرسدس-AMG GT هستند، از این خودرو راضی نخواهند بود. هر مدل دارای سیستم تهویه مطبوع دو منطقهای، روکشهای چرم و جیر، صندلیهای جلوی گرمکن و … است.
هر GT-R ۲۰۲۲ دارای یک صفحه نمایش لمسی ۸.۰ اینچی است که میتوان آن را با یک دکمه چرخشی روی کنسول مرکزی نیز کنترل کرد. در حالی که قابلیت Apple CarPlay، ناوبری داخلی و سیستم صوتی Bose استاندارد هستند، اتواندروید یک گزینه نیست.